בתום מרוץ צמוד ארדן חלף על פני סער - סרוגים

בתום מרוץ צמוד ארדן חלף על פני סער

בעקבות החשד לאי סדרים בהזנת הנתונים בפריימריז בליכוד, נספרו אמש הקולות מחדש סער כמעט התברג בשלישייה הראשונה אך אחרי ערעורים נוספים ארדן חזר למקום ה-3

author-image
בתום מרוץ צמוד ארדן חלף על פני סער
  (צילום: פלאש 90)

לאחר הזנת הנתונים מחדש של תוצאות הפריימריז בליכוד, נראה היה שגדעון סער הצליח לעלות למקום השלישי ולעקוף את גלעד ארדן

לקראת הישורת האחרונה הוביל סער על ארדן והתיברג בשלישיה הראשונה. מקום בו נתניהו מאוד לא רצה לראות אותו. אך הצגת הנתונים הסופיים לאחר הערעורים, ארדן חזר למקום השלישי.

שינויים נוספיםנ השר יריב לוין עלה מהמקום השביעי למקום השישי,  יואב גלנט שדורג ירד למקום השביעי מהמקום השישי.  חיים כץ העפיל למקום ה-12, צחי הנגבי עבר את אופיר אקוניס והגיע למקום -13. יובל שטייניץ עלה למקום 15 במקום ציפי חוטובלי שירשה למקום 16.

בהתאם להוראת בית הדין של הליכוד היום צפוי להליכוד לקיים ספירה חוזרת של כל קולות חברי המרכז שהצביעו על מועמדי המחוזות. בעקבות הספירה המחודשת עשויים לחול שינויים נוספים ברשימה

כזכור בעקבות החשד לאי סדרים בפריימריז בליכוד שנערכו בשבוע שעבר, הורה מבקר תנועת הליכוד על ספירה מחודשת של התוצאות.

התוצאות הסופיות בליכוד שפורסמו הלילה לפני הערעורים

"הואיל ומדובר בענייני טוהר הבחירות ובחריצת גורלות של קריירות פוליטיות של המועמדים השונים, אבקשכם להורות על ספירה חוזרת שבמסגרתה יוזנו בשנית תחת פיקוח כל הנתונים הרשומים על הפרוטוקולים שנרשמו בזמן אמת בקלפיות השונות אל מאגר מחשובי חדש, ולקבל את תוצאות האמת של הבחירות האמורות להבדיל מהתוצאות שפורסמו ואושרו ע"י ועדת הבחירות", כתב עו"ד שי גלילי מבקר הליכוד.

אך הסאגה לא הסתיימה, גם במהלך הספירה המחודשת, אירעה פרצת אבטחה במערכת ספירת הקולות בפריימריז של מפלגת הליכוד מה שאפשר לכל גולש לשנות את תוצאות הבחירות המוקדמות בגלל המערכת ממוחשבת להשוואת תוצאות ספירת הקולות המקורית בפריימריז לספירה המחודשת. אך הדבר נפסק במהרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
ואיזה מקום הגיעה בסוף גאולה אבן?
שאלה | 14-02-2019 9:31
לפני גילה גמליאל או אחריה?
ישתבח שמו שהוריד את השמאלני גדעון למס' 5
בניטשקה חונטשקה | 14-02-2019 10:16
עכשיו הוא ימצוץ פחות את דמו של ביבי היקר