13 אנשים נפצעו במהלך טיסה מצרפת לישראל - סרוגים

13 אנשים נפצעו במהלך טיסה מצרפת לישראל

טיסה של חברת טרנסאוויה שהמריאה מליון שבצרפת חוותה מערבולות אוויר, וכתוצאה 13 בני אדם נפצעו בגפיהם במהלך הטיסה. אמבולנסים של מד"א הוזנקו לנתב"ג, שם המטוס נחת בשלום. הפצועים הועברו לטיפול בבתי החולים

author-image
13 אנשים נפצעו במהלך טיסה מצרפת לישראל
  המטוס נוחת בנתב"ג (צילום: דוברות מד"א)

13 בני אדם נפצעו במהלך טיסה של חברת התעופה "טרנסאווייה" מליון שבצרפת לישראל, זאת בעקבות מערבולות אוויר- כך דיווח היום (רביעי) רשות שדות התעופה.

חמישה אמבולנסים של מד"א הוזנקו לנמל התעופה לפינוי וטיפול בנפגעים. במד"א מסרו כי "בשעה 17:09 התקבל דיווח על מספר נוסעים במטוס שבדרכו לארץ, שככל הנראה נחבלו במהלך הטיסה כתוצאה מכיס אוויר. אמבולנסים נמצאים בדרכם לשדה התעופה בן גוריון, על מנת להעניק טיפול רפואי במידת הצורך".

חובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס ופראמדיק מד"א זיו קליינברט, שניהלו את האירוע בשטח, סיפרו: "הגענו למקום עם כוחות של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ונערכנו במקום. לאחר הנחיתה חברנו למטוס ועלינו לבצע סריקה ומיון ראשוני. סה"כ האנשים רגועים והכל התנהל כפי שאנחנו מתורגלים בשיתוף עם רשות שדות התעופה".

"חלק מהנוסעים שנחבלו היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות כתוצאה מנפילה ומחבטות מהכיסאות ומדפנות המטוס. חלקם היו טיפה מבוהלים" הוסיפו. "לאחר שערכנו מיון ראשוני והגשנו להם עזרה ראשונה, העלנו אותם לאמבולנסים ופינינו לבתי חולים בלינסון, אסף הרופא ותל השומר 9 פצועים בגילאי 5 עד 60."

מרשות שדות התעופה נמסר כי המטוס הצליח לנחות בשלום, והועבר לרחבת החנייה.צוותי מד״א טיפלו בנוסעים שנפצעו באורח קל, ביניהם 2 ילדים בגילאי 5 ו-15, כשחלקם סובלים משברים וחבלות קלות, ופונו לבתי החולים.

אירוע דומה התרחש ביולי האחרון, כאשר ארבעה נוסעים ואיש צוות שעשו את דרכם מאוסטריה לישראל נפצעו במהלך הטיסה לאחר שהמטוס עבר דרך מערבולת אוויר. צוותים של מד"א וצוותי רפואה של רשות שדות התעופה הגיעו למקום נחיתת המטוס, והעניקו טיפול רפואי לנפגעים. חמשת הנוסעים נבדקו על ידי חובשים במקום ושוחררו לביתם, כשאף אחד מהם לא נזקק לפינוי לבית חולים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו