נשיא המדינה מברך את הנציג של ישראל: "אנחנו סומכים עלייך!"

נשיא המדינה מברך את הנציג של ישראל: "אנחנו סומכים עלייך!"

יממה לאחר הזכייה, נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך את קובי מרימי שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון שיערך במאי הקרוב בתל אביב. "נתת לנו הוכחה משובחת לכך שאסור להתייאש בדרך לניצחון הגדול"

author-image
נשיא המדינה לנציג ישראל: "אתה הוכחה משובחת"
  (צילום: דנה לוי/ סרוגים)

יש לנו נציג לאירוויזיון 2019! לאחר הזכייה המרגשת בגמר ה"כוכב הבא", נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך הבוקר (ד') את הזמר קובי מרימי, שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון שיערך במאי הקרוב בתל אביב.

"קובי יקירנו, איזו הוכחה משובחת נתת לנו שאסור להתייאש בדרך לניצחון הגדול" מסר ריבלין והוסיף "נחזיק לך אצבעות עד הביצוע על בימת האירוויזיון בתל אביב. אנחנו סומכים עלייך!"

גם שרת התרבות, מירי רגב התייחסה לזכייתו של מרימי: "ברכות לקובי מרימי שהרשים וריגש מדינה שלמה בקולו הייחודי. הוא הוכיח שכוח הרצון והאמונה חזקים מהכל לאחר שכבר הודח, שב לתכנית וניצח", אמרה השרה רגב והוסיפה: "קובי הביא לבמה יכולות נפלאות ועוצמות שלא היה ניתן להתעלם מהן. אני סמוכה ובטוחה שהוא יתכונן כמו שצריך בחודשים שנותרו וייצג אותנו בהצלחה רבה באירוויזיון שנארח כאן בישראל בעוד שלושה חודשים. לפני 40 שנה זכינו באירוויזיון שני ברציפות אחרי שאירחנו אותו. עם קובי אנחנו יכולים לעשות זאת שוב. בהצלחה".

תאגיד השידור כאן, שיפיק וישדר את האירוויזיון מסר: "התאגיד מברך את קובי מרימי על בחירתו כנציג הישראלי באירוויזיון הקרוב ושמח בבחירתו להיכנס לנעליה של נטע ברזילי. הפקת האירוויזיון, באמצעות תאגיד השידור כאן, עושים ימים כלילות להפוך את האירוויזיון הקרוב לאחד המופעים המרהיבים שעלו בישראל אי פעם ובתולדות התחרות כולה ואין לנו ספק שהופעתו של קובי תביא לנו את הדאבל, כדי שמיד בסיום הגמר ב-18 במאי נתחיל לעבוד על האירוויזיון של שנה הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו