בנט: "הציבור החרד"לי בבית היהודי לא קיבל אותי" - סרוגים

בנט: "הציבור החרד"לי בבית היהודי לא קיבל אותי"

יו"ר הבית היהודי לשעבר התייחס לסיבות שהביאו לעזיבתו את מפלגת הציונות הדתית, רואה ברב רפי פרץ בחירה טובה לראשות המפלגה ותוקף את נתניהו: "לפני הבחירות הוא לעלי, ודקה אחרי הבחירות נעלם". הליכוד: "מי שהשתמש וזרק שלא יטיף לנו מוסר"

author-image
בנט: "הציבור החרד"לי בבית היהודי לא קיבל אותי"
  (צילום: ישראל ברדוגו)

יו"ר מפלגת 'הימין החדש', שר החינוך נפתלי בנט, התייחס לסיבת עזיבתו את מפלגת 'הבית היהודי' יחד עם איילת שקד ואמר כי חלק מהציבור הדתי לאומי לא קיבל אותו. בנט התייחס גם לבחירתו של הרב רפי פרץ למחליפו והימר על מספר המנדטים אותו תקבל מפלגתו החדשה.

ביומו השני של 'כנס ירושלים' אמר בנט כי "הרבה מאוד מהציבור החרד"לי לא קיבלו אותי וזה לגיטימי.הם  לא ראו בי כמי שמייצג את הערכים שלהם, כמי שנלחם מספיק נגד עבודות בשבת ורבים בציבור המסורתי והחילוני לא התחברו לאנשים מצויינים כמו סמוטריץ' ומוטי יוגב. הקמפיין היה להראות לחרד"לים את בנט ואשתו שהיא לא מספיק דתייה".

בנט התייחס להקמת מפלגתו ואמר כי בסוף זה ישתלם פוליטית לגוש הימין: "אנחנו עומדים על 8-9 מנדטים ונגיע בסוף ל- 11", הצהיר.

מה הוא חושב על מינויו של הרב רפי פרץ לראשות הבית היהודי? לדבריו: "הרב רפי הוא ידיד אמת ואיש נהדר. אין לי ספק שהוא יגבש את הבית היהודי ומקווה שגם את עוצמה יהודית. מדובר בדמות מופלאה במדינת ישראל. הוא נכנס לפוליטיקה והיה חייב להגיד את ש"בנט ושקד השתמשו וזרקו".

בנט התייחס גם לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אנחנו מודאגים ממנו, לפני הבחירות הוא הולך לעלי ולגוש עציון ונפגש עם הכתבים הדתיים, אומר להם 'אני אוהב אתכם' ודקה אחרי 'שבו מאחורה באוטובוס. אני הנהג. אל תתערבו לי'".

בנט הזכיר כי "הוא מינה את לבני לראשונה כשרת המשפטים. ב- 2015 הוא ניסה להכניס את ציפי ובוז'י. הציונות הדתית תמיד האהובים אבל האחרונים לקבל טלפון".

מהליכוד נמסר לדברי בנט: "מי שהשתמש וזרק לא יטיף לנו מוסר על אהבה ונאמנות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
ומה בנט עשה כשכולם הכפישו את מכינת עלי??
איילת | 12-02-2019 10:29
בדיוק את מה שביבי עשה....
מי שהוכפש לא פחות בסיפור עלי הוא בנט
ניסים | 12-02-2019 13:46
ראו את הפוסטים של יאיר נהוראי ובנט שתק למרות שלא הסכים לדעתי לדבריהם של רבני עלי אז במקום שתגידו תודה לבנט . הוא הכיל את דברי ההבל שיצאו מעלי
ראשי עלי בדיבורם מרחיקים את כולם
די לקיצוניות | 12-02-2019 11:39
אנו לא ממאה שערים ולא רוצים את הקיצוניות והתחרות מי יותר קיצוני, והאחר הוא כמובן רפורמי
2
צודק
אהרון | 12-02-2019 10:33
הפרדוקס הוא שהליכת בנט הייתה אמורה לגבש את החלק החרדלניקי אבל הם גם רבים בינם לבין עצמם. בסופו של יום ( לא עכשיו ). החלק המפדלניקי של פעם יצטרף לימין החדש .
3
הבית היהודי מתנהג עכשיו כמו שהתנהג לבנט ושקד
נכון מאוד | 12-02-2019 11:12
גם עכשיו במקום לעשות איחוד הם מתנהגים באופורטוניזם.
כנראה התכוונת לאיחוד הלאומני
א | 12-02-2019 13:45
הם ששיגעו את בנט ועכשיו את הרב פרץ בדרישות מטורפות
4
בנט היקר
נתן | 12-02-2019 11:29
זה שביבי עולה לעלי ואחכ אומר שבו מאחור זה נכון. וחלק מדברך ממש נכונים... אבל עם זאת אתה נטשת איפה האחדות עוד מפלגות ופלגנות תתי מפלגות זה לא אמיתי ומוסרי. אדם צריך לחזור לאותו אכסניה שארחו אותו. כח צריך לעשות מבפנים ולא להרים ידיים.
5
החרדלניקים לא מקבלים אף אחד וגם לא מתגייסים
חבל | 12-02-2019 11:41
מעניין לבדק את השרות הצבאי של סמוטריץ, באיזה גיל התגייס ולכמה זמן, האם למד משפטים במסלול החרדי בזמן שהיה רשום בישיבה?? אולי שיסביר פעם.
6
צודק אבל עשה מעשה נבלה
מהמגזר | 12-02-2019 12:15
זה שהחרדלנקים לא קיבלו אותו צודק. זה שהחרדלנקים השתלטו על הבית היהודי בעיה בפני עצמה. אבל הוא עשה מעשה נבלה. בא השתלט על מפלגת הבית היהודי הדיח והרחיק את הדמויות שמזוהות עם ה dna של המפלגה כמו אורלב, סלומיאנסקי ואחרים ואחרי שהרס כל חלקה טובה במפלגה ברח בחשאי כמו אחרון הגנבים קם חברי וברח יחד עם התקציב והשאיר את הספינה לטבוע. המהלך של הנטישה התנהל בחשאי כחצי שנה נתפרו ונרקחו מהלכים יזומים מבלי לשתף אף אחד במשימה. לא מתאים לך? שב תעדכן את כולם תן תקופת הודעה מוקדמת תן למפלגה להיערך כמו שצריך עם מחליפים תכלס לקח את הבית היהודי לסטוצ חד פעמי יחד עם איילת שקד. באמצע הלילה קמו התלבשו לקחו מונית וברחו בלי לומר שלום והשאירו את המפלגה ערומה, המומה ומדממת
7
חצי אמת גרועה משקר
צור | 12-02-2019 12:33
בנט אתה ממש ממש לא מדייק היית הראשון ללכת למכינה בעלי , אלי סדן הכתיר אותך אבל תלמידיו לא הצביעו בית יהודי הם הצביעו יחד
8
זכותו לעזוב השאלה איך
א | 12-02-2019 13:44
עזב כמו גנב בלילה תכנן וזמם מאחורי הגב של חבריו והלך בדקה התשעים לפני הבחירות לקח את מימון המפלגות של המפלגה והשאיר קופה ריקה ולא התפטר מהממשלה אליה מונה מטעם הבית היהודי חתיכת נוכל
9
גם אותי החרדלים לא מקבלים
תושב בית אל | 12-02-2019 14:03
נפתלי תבוא לבית אל ותראה איזו גאוה יש לחרדלים שם הכל מונע מתאות כסף ושלטון הם לא מקבלים אף אחד מלבד מי שמוכן להשפיל את עצמו בפניהם ומוכן כל היום רק להלל ולשבח אותם משפחה שהשתלטה על ישוב לתפארת הרסה אותו סיכסכה אותו פילגה אותו והכל בחסות הדת , בבית אל ובעוד הרבה מקומות כולם יודעים על מי מדובר בגלל זה הם הקימו לעצמם רשת תקשורת כדי שיוכלו לטשטש את העובדות ולדווח דיווחים בהתאם לקו החשיבה שלהם גם אם זה נוגד את המציאות עלמא דשיקרא במיטבו והכל בחסות הדת
עצוב אבל לצערי נכון מאד
תושבת לשעבר | 12-02-2019 17:14
זה המצב ממש
10
תירוץ קלוש
ניצן | 12-02-2019 16:46
נפתלי היקר, אני רואה את עצמי כחרדלי ובהחלט קיבלתי אותך בחום ובהערכה רבה. גם אני מסוגל להבין כי הציונות הדתית אינה מקשה אחת, בחירתך לעזוב מזכירה לי את השאלה "קצת קשה אז נשברים?"
11
אדון בנט! הציבור החרדלי קלט אותך שלא מעניין
יוסי | 12-02-2019 16:51
אותך לא דת ולא מדינה. רק להיות ראש ממשלה. לא עשית שמינית ממה שעשה נתניהו ואין לך את הניסיון כמו שיש לו. אז תפסיק לחשוב שהציבור טיפש...
12
החרד"לים = עמי ארצות. עבדים לרבנים פרימיטיבים
כולם מכירים אותם. | 12-06-2019 15:19
אספסוף עם זקן .