התקדמות במגעים בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי - סרוגים

התקדמות במגעים בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי

בהודעה שהוציאו מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי הערב (שני) כתבו: "נרשמה התקדמות במספר נושאים. הצוותים סכמו להמשיך המגעים מחר בבוקר על מנת להגיע בהקדם להסכם מלא וסופי"

author-image
התקדמות במגעים בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי

לאחר שתהליך האיחוד בין המפלגות הגיעה כבר לפיצוץ, שתי המפלגות הודיעו  יחד הערב (שני) על התקדמות במגעים בין צוותי המו"מ של הבית היהודי והאיחוד הלאומי.

וכך לשון ההודעה: "בישיבה שהתקיימה הערב (שני) בין צוותי המו"מ של האיחוד הלאומי והבית היהודי, נרשמה התקדמות במספר נושאים. הצוותים סכמו להמשיך המגעים מחר בבוקר על מנת להגיע בהקדם להסכם מלא וסופי, ולהביא בשורה של אחדות לציונות הדתית ולמחנה הלאומי".

מוקדם יותר התייחס ראש הממשלה לדאגה מאיבוד כ7 מנדטים לגוש הימין עקב הפיצול בין המפלגות השונות.

"הבית היהודי, עוצמה לישראל, אלי ישי, האיחוד הלאומי – חייבים להתאחד על מנת להציל 6-7 מנדטים לגוש הימין. אסור לאבד את הקולות האלה כי בסוף זה או ממשלת שמאל או ממשלת ימין. הפיצול בימין יביא בהכרח להפסד בבחירות." אמר נתניהו במפגש עם אנשי התקשורת הסרוגים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
משא ומתן בין בית יהודי לבין עוצמה ואלי ישי
שלום | 11-02-2019 23:10
חבל על הזמן עם סמוטריץ. הסכם גבעת האולפנה 120 מיליון שקל לפינוי מרצון ומסחררה של ארץ ישראל. אין שם שום אידאולוגיה כי אם כספים. הבית היהודי חייבת להתחיל במשא ומתן מיידי עם אלי ישי ועוצמה יהודית. זה הצליח מצוין בבחירות הקודמות. ישבו רבני מפלגות ותומכים כמו הרב טאו, הרב ליאור הרב אבינר והרב מאזוז. זה הלך בשלום וללא אינטרסים. גם מגעים בין סמוטריץ עלו לתמיון, כאשר סמוטריץ דרש שדלטש חברי הכנסת יהיו מטעם איחטד הלאומי וומהרביע עוצמה יהודית. גם דרש לקבל את כל התפקידים וכל השרים מול עוצמה. קרי סמוטריץ ובעלי ערוץ שבע רוצים להשתלט על הציונות הדתית ונכסיהם. עזבו אותו כרגע. תתחברו עם אלי ישי ועוצמה. משא ומתן זריז. לאחר מכן שלוש המפלגות תחליטו מה לעשות עם חבורת סמוטריץ, ואז רק ממקום שישי והלאה. הרב פרץ תמריא את הסקרים של הציונוץ הדתית, ולא ליפול בגלל אותם פלגנים ידועים. עוצמה ואלי ישי מכירים את חבורת סמוטריץ, ותכן יסגרו מיידית עם הבית היהודית. סמוטריץ וחבריו לא שווים רבע מנדט !
2
בצלאל אל תוותר
א | 11-02-2019 23:48
רק סמוטריץ' צריך להיות בראש. בתור מתפקד לבית היהודי מהמרכז, אני לא מרגיש שאנשי הר המור הם הנציגים שלי
3
מסר דחוף! להנהגות הפוליטיות מכל הזרמים הדתיים
MDR | 12-02-2019 9:23
מסר דחוף !!! להנהגות הפוליטיות מכל הזרמים הדתיים הגענו ל-מאני טיים !!! אנו ניצבים כפסע מהדקה ה-90 !!! אם חלילה וחס ,אחד מהתרחישים הבאים עלול להתרחש , הכל ייפול על ראשכם ! כל אחד מכם ישא באחריות אישית !!! והציבור הדתי-ציוני ( על כל גווניו ) ידע לבוא איתכם חשבון . ואלו חלק מהתרחישים האפוקליפטיים: 1) פיצול פוליטי לרסיסי מפלגות דתיות , אשר אינן עוברות את % החסימה ומורידות לטימיון שאולה !!! קרוב ל-1/4 מיליון קולות מצביעים דתיים. 2) אסון וחורבן פוליטי : כתוצאה מתוצאות הבחירות העגומות ,המפלגות הדתיות לאומיות ובראשן המפדל /הבית היהודי/ לא שורדות את המציאות העגומה ,הופכות ל-אפיזודה חולפת ונעלמות מהמפה הפוליטית. 3) מהפך פוליטי טוטאלי , הדחת הימין מהנהגת המדינה ועליית השמאל לשילטון. 4) פינוי ישובים ביוש/ רמהג ועקירת מתיישבים מבתיהם - וכל זאת במסגרת של התכנסות /התנתקות /היערכות מחדש /או כל ביטוי מכובס של עקירת ישובים. *בהינתן שאחד מתרחישי הבלהות הנל עלול להפוך למציאות :* שלא יהיה ספק: אתם תהיו הביזיונרים לכל המחדלים !!! ומכם נדרוש לשלם את המחיר לכישלון הצורב !!! ולמען הסר ספק: תהא גם תהא עריפת ראשים פוליטית אכזרית והדחה של כל השחקנים בזירה כולל ההנהגה הפוליטית,המזכלים והעסקונה הבכירה. ושלא תגידו : לא ידענו / לא שמענו /לא ראינו /לא הערכנו נכון / הם אשמים *לא נשתוק ולא נמחול על חידלונכם !!!* *כולכם תשאו בתוצאות !!!* *ראו הוזהרתם !!!*
4
נתניהו דוחף את יריביו להתאחד
א | 12-02-2019 9:24
ואז ישתה להם את הקולות בקמפיין געוואלד
5
שמעו סיפור
יוסף המספר | 12-02-2019 11:22
איש השבכ נכנס עם לפטופ לתא של המחבל שרצח באכזריות את אורי אנסבכר בת ה19. המחבל המאושר חייך לעברו ואמר לאיש השבכ: מה הבאת לי מתנות? איש השבכ ענה לו: כן, איך ידעת? פתח את המחשב, שם פליי. בסרטון היה כוח של צהל פושט על בית הוריו של המחבל בחברון והקצין בסרטון מודיע למשפחתו יש לכם 10 דקות לארוז. המחבל שואל: מה זה?! האיש שבכ עונה לו: סבלנות, תראה עד הסוף. המחבל צופה בהוריו, אחיו, אשתו וילדיו נכפתים עם כיסויי עיניים ומועלים לרכבים עם כל רכושם שנמצא בשקיות זבל. המחבל שצופה בזה מתחיל לצעוק ולקלל ואמר לו: מה זה?? אסור לכם לעשות את זה! לאיפה אתם לוקחים אותם? איש השבכ מראה למחבל מסמך ואומר לו: אתה יודע מה זה? זה צו גירוש למשפחה שלך שחתום על ידי שר הביטחון, ועכשיו המשפחה שלך עוברת לביתם החדש בסוריה ואתה שלחת אותם לשם, כמו ששלחת את משפחתה של הנערה לעולם של סבל. עכשיו המשפחה שלך יסבלו כל חייהם. המחבל יושב מוכה הלם ובוכה והאיש שבכ אומר לו: מה קרה? אתה כבר לא מחייך? המחבל צועק: אתם לא כאלה! אתם לא עושים דברים כאלו! אתם צבא מוסרי! אז האיש שבכ אומר לו: נכון, ובגלל שאנחנו מוסריים אז אל תדאג, לא ניתן לך לסבול הרבה ומראה לו עוד מסמך. המחבל צוחק ואומר לו: אתה מאיים עלי? אין לכם חוק מוות, אתם מוסריים! השבכניק אומר: נכון, אין חוק מוות וכנראה שגם לא יהיה . זה מסמך שאומר שמהיום ועד יום מותך אתה תחיה בבידוד בצינוק לבד. יהיה לך לפחות 50 שנה לחשוב לבד עם עצמך על מה שעשית ומה עובר על המשפחה שלך בסוריה. יותר טוב מאשר חוק עונש מוות למחבלים, עכשיו אתה לא שהיד, אתה לא גיבור, אתה כלום, אוויר. אמא שלך תשב בסוריה, בלי אוכל ובלי חשמל, אשתך תהפוך לשפחה של דאעש, והם לא ידעו בכלל אם אתה מת אתה חי, כלום. רצית להיות שהיד? לא יקרה יזלמה. רצית בתולות? נסדר לך 72 חולדות ומקקים כי זה הדבר היחידי שיהיה לך כי עונש מוות טוב מדי בשביל חלאה שכמוך, וזה מוסריות יכאלב! ואז התעוררתי החלום הזה רודף אותי כל פיגוע .. ולכן החלטתי שהחלום יהפוך למציאות כי אני בוחר הפעם הקרובה עוצמה יהודית! כי נמאס לי לבחור לפלגות שמוכרות ימין ומבצעים שמאל !!! ובעוצמה נגרור את כל הממשלה ימינה, ואז נתעורר מהחלום למציאות שתמנע את הפיגוע הבא
כל כך נכון
בני | 12-02-2019 13:31
תכלס אם זה היה ככה זה היה המחבל האחרון