חברי הקבינט מברכים: "יש מחיר למימון מחבלים" - סרוגים

חברי הקבינט מברכים: "יש מחיר למימון מחבלים"

חברי הקבינט המדיני-ביטחוני בירכו על החלטתו של נתניהו להפעיל את החוק לקיזוז משכורות מחבלים, כתגובה לרצח של אורי אנסבכר הי״ד. בנט: "אסור שרוצחים יעשו אקזיט על רצח יהודים". דיכטר: "יש מחיר למימון מחבלים"

author-image
חברי הקבינט מברכים: "יש מחיר למימון מחבלים"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התחייב הבוקר (ראשון) כי יכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני בשבוע הבא על מנת להפעיל את החוק לקיזוז משכורות מחבלים, חברי הקבינט בירכו על ההחלטה, המגיעה כתגובה לרצח של אורי אנסבכר הי״ד בשבוע שעבר.

"טוב שראש הממשלה נתניהו הבטיח הבוקר שהוא מתכוון ליישם את החוק לקיזוז כספי טרור.‬ חשוב לקיים הבטחה זו כבר ביום ראשון הבא, החוק עבר בקיץ האחרון ויכל היה לפעול כבר למעלה מחודש" אמר שר החינוך נפתלי בנט. "השרה שקד ואני נעניק לראש הממשלה גיבוי מלא אל מול הלחצים הכבדים של הרשות הפלסטינית.‬ אסור שרוצח אורי אנסבכר הי״ד ורוצחים נתעבים נוספים יעשו אקזיט על רצח יהודים״.

יו"ר ועדת החוץ והביטחון אבי דיכטר, שיזם את החוק לקיזוז משכורות מחבלים יחד עם ח"כ אלעזר שטרן, הוסיף ואמר כי "'אני מברך על הודעת ראש הממשלה בנוגע לחוק הקיזוז. החוק יבהיר לרשות הפלסטינית: יש מחיר למימון מחבלים, ואנחנו ניגבה אותו. נפעל בכל דרך אפשרית כדי להרתיע את המחבלים".

"הגיע הזמן שנתניהו יתחיל לדאוג לביטחון ישראל"

גם באופוזציה בירכו על כינוס הקבינט, אך הוסיפו כי מדובר במהלך שהיה דרוש כבר לפני זמן רב. "הגיע הזמן שנתניהו יתחיל לדאוג לביטחון אזרחי ישראל. חבל שלקחו לו רק 40 יום, ורצח מתועב של אורי אנסבכר ז"ל, בכדי לפעול" אמרו במפלגת יש עתיד. "זו הפעם השנייה שח"כ אלעזר שטרן דוחף את נתניהו לבצע את תפקידו. אם ראש הממשלה ושר הביטחון היה מתרכז בחיים של האזרחים ולא רק בחקירות של עצמו, חוק קיזוז משכורות מחבלים שהעברנו יחד עם אבי דיכטר היה מיושם והמוטיבציה של המחבלים הפוטנציאלים הייתה יורדת. אנו כואבים את כאב משפחת אנסבכר, ומקווים שהפעם נתניהו אכן יפעל ולא יסתפק בהצהרות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רצח הילדה
אתאיסט, עובד הייטק: | 10-02-2019 12:32
כמו המון אנשים מכל עמך ישראל, גם אני נדבקתי באש (הטובה) של זהות, וחייב להתעדכן כל יום בדף הפייסבוק של משה פייגלין. אתמול ראיתי את הסרטון של ההפגנה בכיכר על רצח הילדה, לא קל לצפייה: זעם, כעס, מתח - וכמה שהממשלה לא עושה את מה שנדרש, מה שלמעשה ממשיך שוב ושוב (אין דרך קלה להגיד את זה) לזמן את הרצח הבא. זאת ממשלה שכל כך עסוקה בלהיות מוסרית שהיא פשוט שוכחת שיש שם למטה עם שלם, שכל כך סובל. הייתי ליכוד וטוב שהייתי. לא מתייחס לסקרים, ומצביע זהות. רק זהות.
2
נו... זה יירתיע את המחבל הבא?!
רק פיזור משפחתו. | 10-02-2019 14:21
דיי לקיבעון.