דודתה של אורי הי"ד: "לא רוצה לדעת עוד פרטים" - סרוגים

דודתה של אורי הי"ד: "לא רוצה לדעת עוד פרטים"

יומיים אחרי היוודע דבר הרצח הנורא של אורי אנסבכר הי"ד, דודתה משתפת בתחושות הקשות שעברו על המשפחה ועל היישוב ומספרת: "שמענו שהיא נרצחה דרך התקשורת"

author-image
דודתה של אורי הי"ד: "לא רוצה לדעת עוד פרטים"
  אורי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

רצח אורי אנסבכר הי"ד.

נעמה כהן, דודתה של אורי אנסבכר הי"ד, בת השירות מהיישוב תקוע שנרצחה ביער בירושלים, סיפרה על התחושות הקשות המלוות את המשפחה ואת היישוב מאז היוודע דבר הרצח ואומרת כי בשלב הזה אין לה רצון לדעת פרטים נוספים על הרצח.

בראיון ל'כאן רשת ב', אמרה כהן: "אנחנו באבל, ולא רוצים להתעסק בשאר, לא רוצה לדעת מעבר לזה".

"זה בלתי ניתן לעיכול. לא פשוט. אורי הייתה ילדה מדהימה, ילדה של אהבה, ילדה שרצתה לאהוב את כולם. הייתה לה נשמה טהורה, מדהימה, מיוחדת. היא רצתה רק לראות, לחקור, לעבוד על עצמה כל הזמן, לנסות לעזור לאחרים. היה לה עומק פנימי. הרגשת שדיברת עם בן אדם שיש לו הארה על החיים, על איך היא ראתה את החיים. היא הייתה מדהימה".

מעבר לכאב הקשה על אובדן האחיינית, גם הדרך בה התבשרה כהן על רציחתה של אורי הייתה אכזרית: "שמעתי דרך התקשורת", אמרה. לדבריה, "ידענו שהיא נעדרת ושיש חיפושים, ואז לאט לאט עברו השעות והתחיל החשש שמשהו נורא קרה. בסופו של דבר שמענו את זה דרך התקשורת לפני שהמשפחה ידעה".

על השיחה האחרונה שלה עם אורי סיפרה נעמה: "נפגשנו בשישי שעבר, היא הייתה אצלי בבית. כל פעם שהיא הייתה מגיעה היא הייתה נותנת חיבוק חזק, מלא חום. דיברנו על מה היא תעשה בשנה הבאה, מה התוכניות שלה. היא הייתה בשירות לאומי, עזרה לנוער בסיכון. היא נתנה את כולה שם. גם עם כל הקושי היא נהנתה מכל רגע. היא התלבטה, ולצערי הכל נקטע כרגע, ושום דבר כבר לא ייצא לפועל".

כאמור, ההודעה על דבר מציאת גופתה של אורי יצאה בשישי בבוקר, ושבת קשה מאוד עברה על תושבי תקוע: "כל היישוב קיבל את זה בצורה לא פשוטה. אבל כיבדנו את השבת. היה פה חיבוק מדהים. כל היישוב בא לחזק, תפילות. כולנו היינו ביחד כמה שיותר להיות שם עם המשפחה. שבת מאוד מיוחדת עם כל הקושי הנורא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אל נקמות
יהודי כואב | 10-02-2019 10:50
בסד אל נקמות מי ינקום את נקמתה נקמת הילדה יפת הטוהר אצילת העולמות שכינה בתוכה מדרגת מלאכים עולים ויורדים מי יעלה ויבוא ימגר את הרוע זה הגובר על הטוב למה תראנו אוון שוד נשמות תביט בחוצותינו מתגולל המוות ואין יד ואין מושיע קומה ה' על אויבנו הלא המה אויבך עשה עמנו חסד ותפיצם בגויים ולא נדע עוד ידי הצוררים המכלים דם ובשר מלאכים אלה המהלכים ביננו אל נקמות הופיעה נא אל נחמות הושיעה נא נקום נקמת דם עבדיך למה יאמרו הגויים אייכה עליך המלאכה לגמור ולאבד ויפה שעה אחת קודם המוות של קדושיך דמות מלאכים להם עולים בסערה השמימה לא יורדים
2
בואו נדבר רגע על פייק ניוז בפייסבוק
כ | 10-02-2019 12:25
עם הגיען של הידיעות אודות הרצח הנורא, נפוצו בפייסבוק תיאורי זוועה על מה שאירע שם. חלק מאותן שמועות פורסמו על-ידי לא פחות מבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. השמועות האלה, שהופרכו בהמשך, ביזו את זכרה של אורי היד, ומי שהפיץ אותן צריך להתבייש ולהתנצל בפני המשפחה.
תגובה
מישהו | 22-02-2019 20:53
לא יודע מה איתך אבל יותר זיעזע אותי כל השמאלנים שפשוט נהיו אילמים פתאום. אבל כמובן, אורי לא הייתה איזה פאטמה שסטר לחייל ואז נלקחה למאסר, אז למה שיגידו משהו? אורי לא הייתה ילד ערבי שזרק אבנים על חיילים בשליחות המשפחה שלו שרק התפללה שאולי היהוד יפגע בו כדי שיוכלו לבכות לעולם כמה מסכנים הם... אורי הייתה כולה ילדה ישראלית. זניחה. מחיר שיש לשלם בעד שלום עם הערבים הכה צחורים ויפי נפש, נכון? איפה אותו כבוד הנשיא שהצהיר בנאורות כי עמו בחר בטרור? איפה כל אותם חכים ערבים או הפמיניסטיות של מרץ, שיגנו את הרצח? פתאום רצח נשים לא מעניין אותן. טוב, אלא אם כן אורי הייתה פלסטינית.
3
גאולה
עם ישראל | 10-02-2019 12:25
עם ישראל משקיע מאמצים אדירים, מיטב האנשים, המוחות הכי מבריקים, חילים עם עם מוטיבציה אדירה העושים לילות כימים, כספים ללא גבול קרוב למאה מיליארד שקל לשנה, שיא הטכנולוגיות, והטרור מכה בנו ללא רחם. התפללו לבורא עולם שמשיח יגאל את עם ישראל בא נבקש מהקבה שמשיח יגאל את עם ישראל, ובא לציון גואל