אמה של אורי ספדה לבתה: "היא הייתה כולה אהבה" - סרוגים

אמה של אורי ספדה לבתה: "היא הייתה כולה אהבה"

נאעה אנסבכר, אמה של אורי הי"ד, בת השירות שנרצחה באכזריות על ידי מחבל ביער בירושלים, ספדה לבתה וסיפרה על דמותה המיוחדת: "אני מבקשת קחו מעשה אחד של אור שינכיח את אורי"

author-image

נאעה אנסבכר, אמה של אורי הי"ד, בת השירות שנרצחה באכזריות על ידי מחבל ביער בירושלים, מסרה הערב (מוצ"ש) הצהרה לתקשורת וסיפרה על דמותה המיוחדת של בתה.

"חשוב לנו שהעולם יידע מה הוא הרוויח", אמרה האם בכאב. "חשוב לנו שידעו מי זאת אורי שלנו. אורי הייתה ילדה של אור, הוסיפה המון אור בעולם. היא ריפאה לבבות שבורים בכל מקום שהיא הגיעה אליו – גם עם החברות שלה, גם עם הנערים והנערות שהיא עבדה איתם בשירות לאומי, אפילו עם אנשים שהיא לא הכירה. גם כאבים שלנו היא ריפאה. הייתה לה התבוננות עמוקה, מאוד ומדויקת ופנימית על העולם. לפעמים כשהייתי מדברת איתה הרגשתי שזה לא שיחה של אמא ובת, אלא שהיא מורה שלי".

"אורי הייתה יפיפיה מבחוץ ומבפנים. נשמה אצילה, עדינה כל כך. ובתוך העדינות הסתתרה עוצמה גדולה. אורי הייתה ילדה של אדמה ושל מילים. היא כל כך אהבה את האדמה הזאת, היא כל כך הרבה הסתובבה עליה. היא יצאה ללכת, לנשום, לשבת, לעבוד באדמה הזאת. בדרך כלל היא הייתה יוצאת עם דפים. היא הייתה ילדה של מילים. מהרגע שבו הייתה ילדה קטנה היא הייתה כותבת שירים. שירים שהביאו לידי ביטוי את מי שהיא בעולם, מילים מדויקות ופנימיות כל כך".

"אורי לימדה אותנו להתפעל מהזריחה, מהשקיעה, מהפריחה, מהשמש, מהגשם, ממה שיש בעולם. לראות את האור שיש בעולם. היא הייתה ילדה של אמת פנימית. חיפשה כל הזמן לתקן את העולם, אבל בטוב – בלתת, בלאהוב. כמה אהבה היא הייתה, כמה אהבה היא נתנה".

האם סיפרה כי "בתקופה האחרונה היא דיברה הרבה על חמלה, על זה שהיא רוצה להיות חומלת עם מציאות שקשה לה, עם אנשים שקשה לה. היא הייתה חומלת".

על פעילותה במסגרת השירות הלאומי סיפרה האם: "היא אהבה מאוד את השירות שלה ביעלים. זה חיבר בין שתי האהבות הגדולות שלה – האהבה לאדם והאהבה לאדמה. דווקא כשהיא הלכה שם על האדמה הזאת בביטחון, באמון בעולם, בא רוע כזה ולקח אותה מאיתנו".

בסוף דבריה אמרה האם: "אני מתפללת שאורי תיתן לנו כוח להמשיך את החיים בטוב, ושתיתן לנו אור להוסיף ולהאיר פנים. אני מבקשת ממי ששומע אותנו ושהדברים נכנסים לליבו שכל אחד יעשה משהו אחד קטן של להוסיף אור בעולם, מעשה אחד של טוב, ואולי ינכיח את אורי בעולם ואולי תהיה לנו קצת נחמה להוסיף אור בעולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו