יצא מביתו עם סכין, הבחין באורי ורצח אותה ביער - סרוגים

יצא מביתו עם סכין, הבחין באורי ורצח אותה ביער

שירות הבטחון הכללי פרסם הודעה עם פרטים נוספים אודות הרצח של אורי אנסבכר בת השירות מהיישוב תקוע. עם זאת, הארגון נמנע מלקבוע כי מדובר ברצח על רקע לאומני

author-image
יצא מביתו עם סכין, הבחין באורי ורצח אותה ביער
  (צילום: חיים גולדברג/ סרוגים)

לפני זמן קצר (מוצ"ש) פרסם השב"כ הודעה אודות רצח אורי אנסבכר הי"ד שנרצחה ביער בירושלים והמחבל החשוד ברצח נלכד הערב.

בהודעה שפרסם השב"כ נאמר: "מאז מציאת גופתה של אורי אנסבכר ז"ל בעין יעל, פעלו שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל במגוון אמצעים ושיטות לאיתור הרוצח. ביממה האחרונה, הוביל שב"כ פעילות מודיעינית ומבצעית, ובשת"פ עם משטרת ישראל/הימ"מ, נעצר ערפאת ארפאעיה – בן 29, פלסטיני, תושב העיר חברון".

מהשב"כ נמסר כי "מחקירתו של המחבל עולה כי בבוקר יום חמישי, 07/02/19, יצא ערפאת מביתו בחברון כשברשותו סכין ועשה את דרכו לכיוון הכפר בית ג'אלה. ערפאת צעד לכיוון היער, שם הבחין באורי ז"ל, תקף ורצח אותה".

"חקירת החשוד נמצאת בעיצומה, ובמסגרתה נחקר גם המניע לרצח. על יתר פרטי החקירה קיים צו איסור פרסום", לשון ההודעה.

מוקדם יותר דווח כי חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי הובילה במהלך השבת את כוחות הימ"מ – היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור של משמר הגבול, כוחות שב"כ וכוחות צה"ל לפעילות מבצעית ברמאללה במסגרתה נעצר חשוד ברצח של אורי אנסבכר הי"ד בירושלים.

מרגע מציאת גופתה של אורי אנסבכר בת ה-19 ז"ל באזור עין יעל בירושלים, פעל צוות חקירה לאתר כל פיסת מידע, ממצא וראייה שיכולה להוביל לזהותו של החשוד ברצח.

החקירה כאמור הובילה הלילה למבצע משותף של שירות הביטחון הכללי, המשטרה/לוחמי הימ"מ וצה"ל, במהלכו נעצר החשוד ברמאללה. החשוד, תושב חברון הועבר לחקירת שב"כ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה עם החוק לגירוש משפחת רוצח לאומני?
דיבור=צ'ק ללא כיסוי | 09-02-2019 19:04
רק זה יירתיע .
2
הערבי
נתן | 09-02-2019 19:12
אין אמונה בערבים עם שפל. נפש טמאה. שכל עקום ומעוות. רוצחים בדנא שלהם.רק כוח חזק יכניע אותם. שיזהרו הבחירות לפננו יש המון מפלגות ימין שיכול להיות שלא יעברו את אחוז החסימה ויכולים לגרום לשמאל לעלות ולגרום נזק כבד מאד לעם ישראל מי שלא עובר בסקרים חייב להתאחד או לפרוש
3
אין אמונה בגויים
ליאת דוידוביץ | 09-02-2019 19:22
.
4
זה לא לאומני, סגור.
משה | 09-02-2019 22:03
לאומני זה רק אצל נערי גבעות.
5
אורי ז'ל
דוד | 01-05-2019 1:22
בתי המשפט בארץ כושלים יפה נפש ושמאלנים בושה וחרפה בז למערכת המשפט בארץ השופטים חושבים וחשים שהם מתקנים את העולם בוזזזזזז. מחבלים אנאלפבתים עושים לכם בית ספר תלמדו מהם תעודת כשל וחוסר הגיון ומחשבה אלק שופטים אפילו שופטי כדורגל אתם לא ראויים להיות