הזוועה בירושלים: "מדינת ישראל צריכה לרעוד היום" - סרוגים

הזוועה בירושלים: "מדינת ישראל צריכה לרעוד היום"

במערכת הפוליטית הגיבו לרצח האכזרי של בת השירות אורי אנסבכר הי"ד שגופתה אותרה ביער בירושלים. נשיא המדינה: "הלב נשבר מול אבדן החיים בשיא ליבלובם והכאב גדול מנשוא"

הזוועה בירושלים: "מדינת ישראל צריכה לרעוד היום"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

הזוועה בירושלים.

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב לרצח בת השירות אורי אנסבכר הי"ד מהיישוב תקוע שגופתה אותרה ביער בירושלים כשעליה סימני אלימות רבים ופצעי דקירה קשים בפלג גופה העליון.

"אני שולח תנחומיי למשפחת אנסבכר ולבית תקוע כולו על מותה ללא עת של אורי ז"ל. הלב נשבר מול אבדן החיים בשיא ליבלובם והכאב גדול מנשוא. עשייתה הנדיבה של אורי למען האחר וטוב ליבה ימשיכו להאיר גם לאחר שאורהּ הגדול כבה", אמר ריבלין.

ראש הממשלה נתהניו אמר כי "‏אורי אנסבכר ז״ל נרצחה אמש באכזריות מזעזעת בירושלים. בשעה קשה זו כולנו מחבקים את משפחת אנסבכר ואת בית משפחת תקוע".

כוחות הביטחון חוקרים את הרצח

הוא הוסיף כי "כוחות הביטחון חוקרים את הרצח, אנחנו נמצא את האחראים לו ונמצה עמם את הדין".

יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אמר: "‏הפרטים שכן ידועים על רצח אורי אנסבכר הי"ד מציירים תמונה מזעזעת ובלתי מתקבלת על הדעת. מדינת ישראל הייתה צריכה לרעוד היום כולה ואני מקווה שצו איסור הפרסום הגורף לא הוצא רק כדי למנוע את זה. דם יהודי בארץ ישראל לא יכול להיות הפקר. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחה. יהי זכרה ברוך".

ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי מסר: "אורי  אנסבכר הי"ד, בת שירות יקרה, נרצחה באכזריות בידי בני עוולה בעת שיצאה לשוח ביער סמוך למקום שירותה. סומך על שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל וצה"ל שיביאו ללכידת הרוצחים. יחד עם זאת, חובה לומר, גם לנשיא ארה"ב ולצוותו מילימטר מארצנו לא יימסר לשליטתם של עם של רוצחים".

שלמה נאמן, יו"ר המועצה האיזורית גוש עציון, מסר: "אורי אנסבכר ז"ל, נשמה טהורה, בת תקוע, בת גוש עציון. ילדה תמימה ממשפחה יקרה. בת שירות לאומי שהקדישה את שנותיה הצעירים והיפים לטיפול בנוער במרכז יעילים, שם יצקה משמעות ותוכן לעולמה. תנחומינו למשפחה, לישוב תקוע ולגוש עציון כולו. אין מילים שיוכלו לנחמם אחרי רצח כה מחריד. אנו פונים אל המשטרה, כוחות הבטחון וכל מקבלי ההחלטות ודורשים למצות את הדין עם אותם רוצחים בני עוולה".

מרשות השירות הלאומי- אזרחי והמשרד הממונה על השירות בראשות השר אורי אריאל נמסר: "אנו מרכינים ראש וכואבים את הרצח הטראגי והנפשע של בת השירות, אורי אנסבכר שהתנדבה במסירות במסגרת שירותה. זו הייתה שנת ההתנדבות השניה של אורי, במסגרתה ליוותה וחנכה באופן צמוד- נערים ונערות עם מוגבלויות בחברה ושימשה גורם דומיננטי ואהוב בקרב הנוער עמו עבדה ובקרב הממונים עליה. משעות הבוקר מנכ"ל הרשות, ראובן פינסקי – מלווה פיזית את המשפחה והרשות מציעה סיוע לצרכיהם".

השר אריה דרעי אמר: "יחד עם כל עם ישראל אני חש זעזוע וכאב גדול מול המעשה הנפשע של רצח הנערה אורי אנסבכר ז"ל. אורי, כשמה כן היא, הייתה מאירה לכולם במעשי חסד ואכפתיות. שולח תנחומים כנים למשפחת אנסבכר ולישוב תקוע כולו. יהי זכרה ברוך".

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר בתגובה לרצח: "בתוך הזעם על הרצח המזוויע של בת ישראל הקדושה, אורי אנסבכר הי"ד, אנחנו קוראים לבצע מהלכים שייצרו הרתעה; גרוש המשפחה המורחבת של הרוצחים לסוריה, תוכנית חירום לאומית להגירה של כל מבקשי נפשנו צמאי דם יהודים. זו הדרך היחידה, למניעת הרצח הבא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
כולם שחקנים כולל הנשיא של הפלסטינים ריבלין
מאייר | 08-02-2019 14:11
כולם שחקנים עד שלא יושמד אחרון היהודים השבכ לא ירגע קל יותר להסית נגד יהודים כי זה נעשה טרנד ואפילו לצעוק מתוך הכנסת יהודים רוצחים ואף אחד לא פוצה פה .. כי גם בגץ מונה מטעם הקרן החדשה כולם שונאים יהודים עד איפה נגיע בקצב הזה אדון גנץ אשתו נגד הצבא שהוא עמד בראשו והיא מסיתה נגד צהל והינה כולם מחזרים אחריו ואחרי אשכנזי שגם הוא היה בטירפוד גאלנט
אולי שכחת מי בשילטון
ל | 08-02-2019 14:21
לא גנץ ולא אשכנזי
2
רובי! האם 'בני עמי שבחרו בטרור' ביצעו רצחו?
בניטשקה חונטשקה | 08-02-2019 14:22
החיבוקים שלך ושל השמאל לערבים עם פתגמיו של הגנץ שלכם זה הגבוה. דירבנו את הרוצחים
3
בחירה
ינאי | 08-02-2019 16:20
מדוע מר ריבלין לא אומר שהחברים שלו הערבים בחרו בטרור.
4
צביעות
מאיר | 08-02-2019 16:46
הלא כבר אמר הנשיא (עאלק נשיא)....: עמנו בחר בטרור..... אז מה יש לו לנשיאנו לומר כעת.....??
5
נשיא בושה!!!
עוז | 09-02-2019 18:47
אחרי שאתה אומר בני עמי בחרו בטרור אתה מזדעזע מחיות הטרף אלו,אתה לא מייצג אותי!!!! לך תהיה הנשיא של ערב הסעודית
6
על רצח אורי המזעזיע במדינה שלנו
שלומית | 10-02-2019 9:20
אני רוצה שיהיה חוק בכסת כל משהורג יהודי מות וימת המחבל יהודי יקר בעולם