הכי מגיע: שלוה תככב גם בטקס הדלקת המשואות - סרוגים

הכי מגיע: שלוה תככב גם בטקס הדלקת המשואות

אחרי שקיבלה הופעה בחצי גמר האירוויזיון, להקת שלוה צפויה להופיע גם באירוע הכי מכובד במדינת ישראל- וכל זה מבלי לוותר על השבת, כמובן

הכי מגיע: שלוה תככב גם בטקס הדלקת המשואות
  (צילום: מתוך הכוכב הבא/ קשת 12)

השבת היא מקור הברכה: אחרי שפרשה מגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון", כדי לא לחלל שבת. להקת שלוה, ממשיכה לקבל הזדמנויות מכובדות במיוחד.

אומנם הנציגה של ישראל באירוויזיון היא לא תהיה, אך להקת שלוה צפויה לככב על הבמות הכי חשובות שיש לישראל להציע. כשבוע לפני שתופיע בחצי גמר האירוויזיון, שיתקיים ב16 במאי בתל אביב. שלוה צפויה לככב בטקס הדלקת המשואות המסורתית, שתתקיים בהר הרצל. כך על פי הפרסום ב"ידיעות אחרונות".

הרעיון המרגש הגיע משרת התרבות, מירי רגב שניסתה בעצמה למצוא פתרון ללהקת שלוה ושלחה מכתב לאיגוד השידור האירופי במטרה לאפשר ללהקה לא להופיע בחזרות בשבת ובכך לאפשר להם להיות הנציגה של ישראל באירוויזיון. אך לאחר שהניסיון לא צלח, החליטה רגב להעניק לשלוה הופעה על במה מכובדת לא פחות, בטקס הרשמי שיפתח את חגיגות יום העצמאות ה־71 של מדינת ישראל.

השרה רגב מסרה בתגובה: "אני שמחה שלהקת שלוה, אשר כבשה את ליבו של הציבור הישראלי, תופיע בטקס המשואות לציון 71 שנים לעצמאותנו.

חברי הלהקה מייצגים בצורה הטובה ביותר את ניצחון הרוח על הגוף – הנושא שנבחר לאירועי העצמאות השנה. משרד התרבות ומשרד ההסברה ימשיכו ליישם את המדיניות לפיה כל גוני האוכלוסייה במדינה ייטלו חלק באירועי התרבות, ובהם גם בעלי מוגבלויות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו