הבית היהודי משיקה קמפיין ובוחרת רשימה לכנסת - סרוגים

הבית היהודי משיקה קמפיין ובוחרת רשימה לכנסת

כ- 900 חברי מרכז הבית היהודי, יתייצבו הערב לבחירות המקדימות לרשימה לכנסת ה-21. עם פתיחת המהדורות, יישא היו"ר החדש, הרב רפי פרץ דברים ויושב קמפיין המפלגה

author-image
הבית היהודי משיקה קמפיין ובוחרת רשימה לכנסת
  (צילום: סרוגים)

כ- אלף חברי מרכז הבית היהודי, יתייצבו הערב (שני) לבחירות המקדימות לרשימת מפלגת הבית היהודי לכנסת ה-21.

חברי המפלגה יגיעו לאולם ווהאל ברמת גן על מנת לבחור את המועמדים, בקלפיות שיהיו פתוחות בין השעות 16:00-20:00.

בשעה 20:00 יחל אירוע פתיחת הקמפיין במעמד יו״ר המפלגה הנכנס תת אלוף במיל׳ הרב רפי פרץ שיישא דברים, בהמשך יובא מינויו לאישרור מרכז המפלגה.

כפי שפרסמנו בסרוגים לראשונה, הרב רפי פרץ נבחר אמש לתפקיד יו"ר הבית היהודי, כך המליצה המועצה הציבורית של המפלגה בתום ראיונות ודיונים ארוכים. הרב פרץ נבחר מתוך רשימה של 70 מועמדים וגבר על המועמדים הסופיים: הרב אבי גיסר, רונן שובל ויוסי ברודני.

הרב הצבאי הראשי לשעבר, תת אלוף במילואים הגיע הבוקר לראיון מול הוועדה לאחר לחצים כבדים שהופעלו עליו, בהם בין היתר שיחה מהרב אברהם יהושע צוקרמן מרבני הר המור, שהיה שליחו של הרב אלי סדן לדחוף אותו להגיע.

לדברי גורם בוועדה, "הרב פרץ פחות נתפס כדמות תורנית כבדה, אלא איש עשייה עם עבר מפואר שכיהן בתור אלוף וראש מכינה", ובכלל זוכה להערכה רבה מחברי הוועדה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה רבה לבית היהודי ולרב רפי
ליאת דוידוביץ | 04-02-2019 12:21
המון סעייתא דשמיא.
2
הבית היהודי בשלבי גסיסה, וטוב שכך.
רק עוצמה יהודית | 04-02-2019 14:49
כמי שהצביע לזבולון המר, יצחק לוי ואפי איתם, המפדל מאז הפכה למפלגה ניאו רפורמית. רוב רובם של הרפורמים עזבו את הבית היהודי יחד עם בנט !!!!! אין לבית היהודי היום ציבור!!! זה שלתקומה אין ציבור - זה ידוע שהרי הם תמיד רכבו על גבי אחרים. החידוש הוא שגם לבית היהודי אין ציבור!!!! לכן, הסוקרים לא יודעים איך לסקור אותם. לאמיתו של דבר - הם לא עוברים את אחוז החסימה. ורפי פרץ בוודאי ירחיק ציבורים נוספים. מי רוצה מנהיג שרוקד עם מגרשים.
3
חיבורים:ב"י+יחד+תקומה+זהות+עוצמה=כח=
=ויכוחי בידול= | 04-02-2019 15:44
מכנה משותף: תורה , עם וארץ ישראל. א. לא לאבד מעל 120,000 קולות של יחד/ישי , בעל ניסיון ציבורי. ב. רווח של בצלאל פרלמנטר טוב. ג. פייגלין /עמשלם . ד. מרזל/גביר/בן ארי. ה. נציגי ערים גדולות שהביאו קולות : ירושלים , פתח-תקווה , בש ,רחובות , ++ ו. נציג יוש. ז. אקדמיה,צבא ,תעשייה, כלכלה/חברה ++. ח. העיקר ישרים ועקביים לדרך.
4
המפד"ל
שלמה | 03-07-2019 10:47
הרב צבי יהודה זצל תמך במלוא התוקף במפלגת המפדל. וצריך להבין שהרב קוק הוא מתווה הדרך למפלגה הזאת.עד שבאו הקיצוניים ללא פקחון וללא פתיחות שלא רצו להצטרף לבית היהודי כי שקד ובנט היו והנהיגו את המפלגה.ברגח שהם עזבו אז הללו ברכו שהחיינו.עכשיו פתאום רוצים אותם אז מה קרה? מפחדים שלא יעברו את אחוז החסימה. ובכן עד שלא יעבירו את הרב פרץ הנכבד כיור ששולחיו לדעתי גרמו לבנט לנטוש אז יכולה להיות משאלת לב טובה אבל לא יותר מזה. קשה לעבור את אמחוז החסימה ויפה שעה אחת קודם.כולם ברוכים.