"בוק"; "אחד השוטים": מתקפה רבני, על יאיר לפיד - סרוגים

"בוק"; "אחד השוטים": מתקפה רבני, על יאיר לפיד

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', הרב מאיר מאזוז, תוקף את יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, וכינה אותה "שוטה"

"בוק"; "אחד השוטים": מתקפה רבני, על יאיר לפיד
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', הרב מאיר מאזוז, תוקף את יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, וכינה אותה "שוטה".

במסגרת שיעורו השבועי שתוכנו הובא באתר החרדי 'כיכר השבת', אמר הרב מאזוז: "אומר אחד מהשוטים שלהם, השם שלו בגימטריה 'אלוהים אחרים', זה יאיר לפיד, 'לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני', הוא אומר 'אתם לא תתערבו לנו אנחנו לא נתערב לכם', בוק! מאיפה הבאת את תל אביב? מאיפה הבאת אותה? אתם יודעים מאיפה הגיע השם תל אביב? מיחזקאל הנביא. אתה לא מתבייש לקחת שם מיחזקאל הנביא ולהפוך אותה לארץ של פרוצים?".

לדבריו: "כל אלה שכותבים במצע הבחירות שלהם: 'אנחנו נגייס תלמידי ישיבות, אנחנו נעשה תחבורה ציבורית, אנחנו נחלל שבת..', צריך להיות דווקא תחבורה ציבורית ולהכעיס? מי שמכעיס, אח"כ הקב"ה.. מה קרה לקראים, מה קרה לצדוקים? נשאר מהם משהו? כלום לא נשאר. כל מי שנלחם בתורה – התורה נלחמת בו".

בסוף דבריו אמר הרב מאזוז: "שאדם ידע שהשבת היא לא מוותרת. השבת היא לא שותקת, זו לא השבת שלנו, זו בת אלוקים, מי שפוגע בה – הקב"ה משלם לו כפל כפליים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מערכת סרוגים, מה יהיה עם טעויות הדפוס הבלתי פ
מישהו שאכפת לו | 03-02-2019 19:30
1. מתקפה רבני ? מה זה בדיוק? 2. וכינה *אותה* שוטה ? יאיר לפיד זה גבר ולא אשה. מה יהיה אתכם? אין לכם הגהה לפני פרסום ??? עצוב מאוד
2
שפתיים יישקו למשמע דברי הנועם של הרב
הרב מזוז | 03-02-2019 21:12
מרבה אהבה בישראל! בהצלחה בבחירות! נקווה שהפעם הקבה יהיה אתכם. פעם קודמת כניראה הרגזתם אותו.
3
שוטה שבשוטים לפיד, הזולל בשר סוסים כאביו ש''ט
בניטשקה חונטשקה | 04-02-2019 7:50
''כל האוכל בשר סוסים, נעשה שוטה כל ימיו''