אייל ברקוביץ' משקיע בעסק חדש "עולם טוב יותר" - סרוגים

אייל ברקוביץ' משקיע בעסק חדש "עולם טוב יותר"

איש העסקים מצטרף לתחום השכרת קורקינטים חשמליים שיהיו זמינים לציבור במשך 24 שעות לאורך כל היממה: "אני רואה במעורבותי בתחום השקעה כלכלית חכמה"

author-image

ברקוביץ'. מן הארכיון. צילום: Roni Schutzer / Flash90

כוכב הכדורגל לשעבר, והמנחה אייל ברקוביץ' נכנס לתחום הקורקינטים החשמליים החל מחודש מרץ הקרוב.

 חברת ליאו (LEO) שבבעלותו של איש העסקים תחל להפעיל קורקינטים בישראל, אוסטרליה, גרמניה, ספרד וצרפת. הפעילות בישראל תתחיל בערים תל אביב, רמת גן, חיפה ואילת.

השכרת הקורקינט החשמלי תעלה 5 ש"ח עבור השכרת כלי ו- 50 אגורות לכל דקת שימוש. הכלים יהיו זמינים לציבור במשך 24 שעות לאורך כל היממה, בשונה מהפסקת השירות כמקובל כיום בענף מ- 22:00 עד לבוקר למחרת.

בחברה השקיעו משקיעים פרטיים לפי שווי של 10 מיליון דולר שישמשו להפעלת השירות במהלך חודש מרץ עד לפריסה של 10 אלף יחידות בישראל עד סוף השנה ולחדור לערים נוספות בישראל ובעולם.

חדשנות נוספת שמציגה ליאו היא בטכנולוגיה העומדת מאחורי האפליקציה המשרתת את המשתמש המאפשרת לשמור קורקינט עבור רוכב העושה את דרכו אל הכלי בהליכה, או צפוי לסיים בקרבתו מסלול נסיעה בתחבורה ציבורית. עבור שוק העבודה השירות מהווה חלופה לרכב פרטי, ומאפשר הסעה של המוני עובדים במרחב העירוני ובמרכזי התעסוקה. 

בנוסף האפליקציה מאפשרת להכניס את הקורקינטים למצב המתנה של 15 דקות, במידה והרוכב מעוניין להמשיך את הנסיעה בקרוב ללא חשש שבינתיים הכלי יועבר לרוכב אחר. כך ניתן להיכנס לבתי קפה, משרדים ועסקים, בתי מגורים ושירותים שהקורקינט ממתין לחזרת הרוכב. אפשרות שתתאים את השימוש בליאו כחלק מאורח החיים האורבני.

 לדברי אייל ברקוביץ: "קורקינטים חשמליים הם עתיד התחבורה העירונית. מרכזי הערים בעולם מתפתחים באופן מואץ. דרוש פתרון תחבורתי שיתופי ואקולוגי להפחתת עומסי התנועה, חיסכון במקומות חניה וצמצום זיהום האוויר. אני רואה במעורבותי בתחום השקעה כלכלית חכמה, יחד עם תרומה ליצירת עולם יותר טוב".

 כפיר בן שושן, שותף בליאו: "ליאו נכנסת לשוק עם טכנולוגיה וחדשנות שאינה קיימת כיום אצל חברות שונות הפועלות בענף ברחבי העולם. אנו נעניק לרוכבים חוויה חדשה ומשופרת שתהפוך לסטנדרט המקובל עליהם. אנו מקבלים פניות לשיתופי פעולה מגופים גדולים בעולם ובארץ, בשלב זה אנו בודקים את כל האפשרויות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו