יונתן דובוב באולפן סרוגים: "הגיל הצעיר שלי הוא יתרון" - סרוגים

יונתן דובוב באולפן סרוגים: "הגיל הצעיר שלי הוא יתרון"

המועמד הצעיר ביותר לרשימת הבית היהודי לכנסת, יונתן דובוב בראיון לסרוגים. טוען כי זה "הקול שצריך עכשיו במפלגה", תוקף את בנט ושקד: "עשו טעות קשה"; על האיחוד הלאומי: "ימין קשה ודתי שמרן, יחד נרכיב את הפאזל"

יונתן דובוב באולפן סרוגים: "הגיל  הצעיר שלי הוא יתרון"

יונתן דובוב, בן 30 וקצת הוא המועמד הצעיר ביותר לרשימת הבית היהודי לכנסת. בראיון לסרוגים, הוא טוען כי זה "הקול שצריך עכשיו במפלגה", תוקף את בנט ושקד: "עשו טעות קשה"; על האיחוד הלאומי: "ימין קשה ודתי שמרן, יחד נרכיב את הפאזל".

דובוב מפתח תקווה, גדל במוסדות הציונות הדתית ומכהן בשלוש השנים האחרונות כיו"ר צעירי הבית היהודי. "למרות גילי הצעיר, זה הקול שצריך עכשיו במפלגה, אנחנו נמצאים במשבר עמוק אבל עם הזדמנות לצמיחה. הגיל הוא לא פקטור, אלא יתרון".

על הבית היהודי בה הוא חבר: "לא נמצאים במצב פשוט, אבל זה המקום שלנו לתקן. יש לנו בעיה במפלגה מנהיגותית, אין עומק לרשימה אני מנסה להביא את האלקטורט שחסר. כל המועמדים טובים וראויים, אני מביא את דתיי גדרה, חדרה, פריפריה".

אני שומעת את זה הרבה שלא רוצים מישהו מיהודה ושמרון

"אוהבים את יהודה ושמרון, מוקירים את ההתיישבות. אבל צריך לחשוב 3 צעדים קדימה, בעוד כמה שבועות ייעשה איחוד עם תקומה הם ירכיבו רשימה בעלת גוון התיישבותי יותר, ימין קשה ודתי שמרן והמטרה של הבית היהודי זה להשלים להם הפאזל".

דובוב התייחס לפרישה לימים החדש: "נפתלי ואיילת חשובים יקרים שעשו טועות קשה, כשהבית שלכם נשרף אתה לא עובר לווילה השכנים, אלא נשאר להציל את מה שנשאר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בהחלט. לא הספקת לעשות משהו משמעותי
כבוד למיגזר | 02-02-2019 18:32
בחיים עד גיל 30, אז מקום 6 הלא ריאלי ברשימה זה בהחלט נקודה יפה לקורות החיים. זה יתן לך נקודות בונוס שתבוא להתחרות על משרת סגן מנהל מגגה באולפנה בבית אל. בהצלחה!
פחחחח
פחחח | 05-02-2019 17:01
פחחחחח