בזה אחר זאת: מתמודדי הבית היהודי מגישים מועמדות - סרוגים

בזה אחר זאת: מתמודדי הבית היהודי מגישים מועמדות

מתמודדי הבית היהודי מגישים את מועמדותם במשרדי במפלגה בראש העין, שם חותמים על טופס התמודדות. ניר אורבך. "הרשימה הולכת להיות מוצלחת ומגוונת"

author-image
בזה אחר זאת: מתמודדי הבית היהודי מגישים מועמדות

בזה אחר זאת, מגיעים היום (רביעי) מתמודדי הבית היהודי להגיש את מועמדותם במשרדי במפלגה בראש העין, שם חותמים על טופס התמודדותם.

הראשון שנרשם לבחירות במרכז הבית היהודי, הוא דוידי בן ציון, אחריו הגיע יונתן דובוב, יו"ר צעירי הבית היהודי שמועמד לרשימה. מירי אברג'יל, המתמודדת הראשונה שקפצה למים היא השלישית שהגיע.

"בהצלחה להם ולשאר המתמודדים", כתב בחשבון הטוויטר שלו מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך. "הרשימה הולכת להיות מוצלחת ומגוונת".

אברג'ל ואורבך במטה המפלגה

״מתרגש להיות מועמד לרשימת המפלגה לכנסת", ציין דובוב לסרוגים. "אני מאמין במפלגה, באנשים ובקב״ה שיצליח דרכי. אנחנו נמצאים בשעה קריטית לציונות הדתית, ודווקא עכשיו צריך להישמע קולה הרחב- זה שנמצא במיינסטרים הדתי, שפונה גם לקהל צעיר, רענן ומעודכן. בשנים האחרונות פגשתי את פעילי השטח הנפלאים וייצגתי את המפלגה בכל רחבי הארץ כיו״ר הצעירים. עכשיו הגיע הזמן שאייצג אותם כראוי גם מתוך הכנסת. זה הקול שצריך.״

הבחירות יתקיימו ביום שני הבא מהשעה 16:00 ועד השעה 20:00 על ידי כ-1,000 חברי המרכז, שיצביעו עבור 3 שמות בלבד (הצבעה על יותר או פחות תחשב כפסולה). הרשימה תיקבע לפי מספר הקולות שקיבלו המועמדים. המקום ה-3, ה-6 וה-9 ישוריינו לנשים. במידה ולא תיבחר אישה לאחד משלושת המקומות הראשונים, תוצב במקום השלישי אישה אותה בחרה הועדה המסדרת. המקום השביעי משוריין לצעיר מתחת לגיל 35.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מפלגה מחוקה
חיים | 30-01-2019 14:29
מסכנים. שכחו להודיע להם שלא עוברים חסימה.
2
עלוב ביותר
ס | 30-01-2019 14:40
זה מתחלק ל-2: 1) הנורמאלים שמודים שאין להם סיכויי ורק עושים זאת מטעמי פרסום, ושיהיה בקורות חיים מועמד לחכ מטם הבית היהודי. 2) ההזויים שחושבים שיש להם סיכויי. הרי בכל קונסטלציה - רק ליור יהיה סיכויי להכנס ואולי אולי מס 2 שזה יהיה יוגב או בן דהן. לכל השאר אין שמץ של סיכויי. וזה במקרה הטוב אם יתאחדו עם עוצמה ועם יחד שיש סיכויי ל-6-7 מנדטים. אם רק הבית היהודי ותקומה ירוצו לבד - אף אחד לא יכנס כי לא יעברו את אחוז החסימה.
3
הרשימה אולי תהיה ארוכה ומגוונות
משבית שמחות | 30-01-2019 15:50
אבל במיקרה הטוב שני הראשונים יהיו בכנסת. מה זה משנה מי יבחר במקום הרביעי, או בשביעי ?
4
אלו מועמדים עלובים מליגה ג' שמחפשים קריירה
החרד לקיומכם | 30-01-2019 16:01
אחד שהוא בעל דיסקוטק דתי בפת איננו מתאים לשמש בפרונט. מסר לניר אורבך :בתכל'ס או שאתם מביאים אנשים משכילים ,איכותיים ורציניים או שלא תשרדו את % החסימה. הי אתם בבית הלאומי , אתם חיים בגלקסיה אחרת. תתעוררו !!! הסכנה היא מוחשית ואם לא תהיו רציניים, הרי ש-הבית הלאומי יתרסק סופית ובקרוב יהיה א פ י ז ו ד ה ח ו ל פ ת...
החרד למפלגה
החרד לדיוק | 30-01-2019 20:18
פעם אחרונה שבדקתי- דיסקוטק יצא מהלקסיקון בשנות ה 80. כנראה כמוך
5
קרב מאסף על שאריות מחוממות.
שעה חפה | 30-01-2019 18:50
גם בנט בצרות. המשטרה בודקת חשדות לפלילים במסע הבחירות של בנט לראשות הבית היהודי.