יעל ארד נגד מרצ: "הסירו את שמי מיד" - סרוגים

יעל ארד נגד מרצ: "הסירו את שמי מיד"

הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, הג'ודוקא יעל ארד, שיגרה פנייה דחופה ליו"ר מפלגת מרצ, תמר זנדברג, בה היא דורשת להסיר את תמונתה מקמפיין הבחירות של המפלגה

יעל ארד נגד מרצ: "הסירו את שמי מיד"
  (צילום: יוטיוב/ כאן 11- תאגיד השידור הישראלי)

הישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית, הג'ודוקא יעל ארד, שיגרה פנייה דחופה ליו"ר מפלגת מרצ, תמר זנדברג, בה היא דורשת להסיר את תמונתה מקמפיין הבחירות של המפלגה, שכן, כך לטענתה, המפלגה עשתה שימוש בתמונה ללא רשות. עוד הוסיפה ארד כי היא לא מזדהה על ערכיה של מרצ ופרסום תמונתה בקמפיין הבחירות עלול להתפרש כתמיכה בה.

על פי הדיווח באתר ynet, בפנייתה לזנדברג כתבה ארד: "נדהמתי לגלות שהשתמשת בלי זכות ובלי רשות בשמי ובתמונתי בסרטון של מפלגת מרצ. הסרטון שעוסק אמנם באג'נדה חברתית חשובה של הדרת נשים על ידי החברה החרדית, מגייס בתקופת בחירות, בקמפיין ממומן, מצביעים לתמיכה במרצ, מפלגה שעימה מעולם לא הזדהיתי פומבית ולמען האמת איני תומכת בה".

ארד המשיכה וכתבה: "שימוש זה מהווה פגיעה אסורה בשמי ובפרטיותי, התהדרות בהישגיי, שאינם קשורים למרצ או אלייך בכל דרך שהיא, וניסיון לנכס אותי ואת עמדותיי לצרכיה הפוליטיים של מפלגה שכאמור אינני מזדהה עמה כלל. חומרה יתרה יש לכך, שבחרת לפרסם את הסרטון האמור במדיה החברתית, כך שהוא מופץ באופן ויראלי ללא כל שליטה שלכם על היקף החשיפה".

"מתוך מחשבה עמוקה, אני בוחרת שלא להיכנס לזירה הפוליטית וכן לא להזדהות עם מי מהזרמים או המפלגות ולא משום העובדה שאין לי דעה מובנית לגבי מה שקורה בישראל בתחומים השונים, אלא מאחר ובמעמדי הציבורי חשובה לי הנייטרליות הפוליטית".

בסוף פנייתה כתבה ארד: "בלי לפגוע בכל זכות, אני דורשת ששמי ותמונתי יוסרו לאלתר מהסרטון ומכל אמצעי פרסום שמרצ נוקטת בו, וכן שתפעלי לאלתר בכלים מתאימים כדי להקטין את החשיפה שכבר אירעה. בטרם אשקול את צעדיי, אני מצפה לקבל לידי אישור מפורט על פעולותיכם כאמור".

ממרצ נמסר בתגובה: "מטרת הקמפיין להעלות על נס נשים פורצות דרך ואת האופן שבו הן מודרות מהמרחב הציבורי בישראל בשנת 2019. בשום שלב לא נרמז שכל הנשים האלה תומכות במרצ ואף צופה לא היה יכול להבין אחרת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
יעל
פנחס | 22-01-2019 21:38
כל הכבוד יעל. זנדברג שמתיימרת להיות ישרה, היא ממש לא
2
מרץ אבירי "זכויות האדם"
נעמי | 22-01-2019 23:34
פוגעים בפרטיות האדם ולוקחים לעצמם מונופול לפגוע בזכויותיו. כפי שמרץ נוהגת בפרט כן נוהגת מרץ באומה היהודית. יתמו רשעים מן הארץ!!!
מרץ = שרץ
רובי | 23-01-2019 10:23
מרץ זו תנועה חברתית חה חה חה.... זו תנועה שיש בה הכל על מנת לפגוע בערכי קודשי ישראל ובעם היהודי הם אוייב ישראל ....בצלם ימח שמם = מרץ.... שוברים שתיקה ימח שמם =מרץ .... מרץ הם האויבים מבית..... ועל זה נאמר יתמו גויים מן הארץ.... עם ישראל חי וקיים לדורי דורות.....
3
"הדרת נשים בחברה החרדית"
אביתר יעקב מיכלשוילי | 23-01-2019 18:50
בכל החברה החרדית? ברובה רק שומרים על צניעות.
4
מרץ
שי | 27-01-2019 9:17
מרץ שרץ האנטשמים הכי גדולים אחרי הנאצ ולפני החמס