גורם בכיר בליכוד: נתניהו רואה בבנט שותף בממשלה - סרוגים

גורם בכיר בליכוד: נתניהו רואה בבנט שותף בממשלה

כתבה מכפישה בוואלה? לטענת גורם בכיר בליכוד, ראש הממשלה לא מכיר את ההתכתבויות, לא פועל נגד השר בנט והוא אף רואה בו שותף לממשלה הבאה שיקים

author-image
גורם בכיר בליכוד: נתניהו רואה בבנט שותף בממשלה
  (צילום: מרק ישראל סלם/ פלאש 90)

ביום שאחרי הפרסום בחדשות 12 על כתבה מכפישה שניסה לכאורה למכור מקורבו של ראש הממשלה לוואלה, אומר גורם בכיר בליכוד לסרוגים כי "נתניהו לא מכיר את ההתכתבויות ואף רואה בבנט שותף לממשלה הבאה".

לטענת הגורם, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מכיר את ההתכתבויות בעניינו של בנט שפורסמו אמש. לפי הן, במסגרת תכניתו של נתניהו היו מספר דרישות מהבעלים של אתר 'וואלה', שאול אלוביץ', ביניהן לפרסם באתר 'וואלה' כתבה מכפישה על אבא של בנט.

נתניהו לא פועל נגד בנט

"נתניהו לא פועל נגד השר בנט והוא רואה בו שותף לממשלה הלאומית הבאה שהוא יקים".

כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, חשף אמש במהדורה המרכזית התכתבות בין אלוביץ' לבין מנכ"ל 'וואלה' אילן ישועה, במהלכה ביקש אלוביץ' להעלות כתבה הטוענת כי אביו של בנט כמעט פגע פיזית בראש הממשלה יצחק רבין בתקופת הסכמי אוסלו.

בהודעה שחשף פלג נכתב: אלוביץ': "מהחבר: 'תבדוק אפשרות: לאור ההשוואה החצופה שעשה נפתלי בין רצח האופי שעשו לביבי אחרי רצח רבין למתקפה כביכול על הכיפות הסרוגות וההסתה החמורה בדבריו בפגוש את העיתונות, אני מציע שתבדוק את התמונות מההפגנה נגד רבין בחנוכת צומת כפר שמריהו, שם תגלה את אביו של בנט כמעט פוגע פיזית ברבין, וכן בהפגנה בוינגייט בעקבותיה למיטב ידיעתי נפתח נגדו תיק במשטרה בגלל אלימות. אם הוא מסית נגד רה"מ אולי שווה לעשות שימוש בחומרים הנ"ל ולעורר את הציבור החילוני לגבי בית הגידול שממנו בא'"

אתמול הגיב יו״ר הימין החדש: "כל ניסיון לפגוע באבא ובמשפחתי אינו מוסרי, וחייב פשוט להיפסק", אמר בעקבות הפרסום. ״כל מה שיש לי בעולם, קיבלתי מאבא שלי ג׳יימס בנט ז״ל", אמר הערב על אבי. הוא "היה אדם טוב-לב ואידיאליסט, וקבלתי מאמא שלי מירנה, שעזבו חיי נוחות בארה״ב ועלו לישראל מתוך ציונות".

לעצם האשמה הוסיף בנט: "בתקופת הסכם אוסלו, אבא ז״ל, שהיה איש ימין גאה, כאב מאוד את מסירת חלקי ארצנו לערפאת, והשתתף בהפגנות רבות נגד המהלך. אני מעריץ אותו על אומץ ליבו. שאר הדברים הם שקר מוחלט. אבא היה אוהב אדם שמעולם לא פגע באיש", העיד השר. "אני גאה מאוד באבא שלי ושום כתבה לא תשנה זאת".

נזכיר כי רק בתחילת החודש הקודם, בפרסום נוסף ביקש נתניהו משאול אלוביץ׳ לפרסם כתבה מכפישה נגד גילת בנט, אשתו של נפתלי בנט ש“שימשה שפית במסעדות לא כשרות״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אלוביץ
ש.כהן | 22-01-2019 14:35
האם אתם באמת מאמינים לאלוביץ' ??. אני לא מאמין שהימין החדש מסוגל ורוצה לגזול מנדטים מהליכוד.
2
בנט ישמולני
Mt | 22-01-2019 15:41
ראש הממשלה לא נגדך. זה רק מה אתה חושב . ראש הממשלה רוצה אותך איתו . הרי לא היה כלום כי אין כלום.
3
נתניהו ובנט
רוני מרטון | 22-01-2019 15:54
נתניהו ובנט...זה נבלה וזה טריפה