משטרת אוסטרליה במצוד אחר רוצח הנערה הישראלית - סרוגים

משטרת אוסטרליה במצוד אחר רוצח הנערה הישראלית

משטרת מחוז ויקטוריה באוסטרליה פתחה במצוד נרחב אחר האחראי לרצח של הישראלית איה מסארוה- שנמצאה ללא רוח חיים סמוך לעיר מלבורן. במסגרת המצוד המשטרה פרסמה תיעוד של רגעיה האחרונים ממצלמות אבטחה

משטרת אוסטרליה במצוד אחר רוצח הנערה הישראלית
  איה מסארוה, הישראלית שנרצחה באוסטרליה (צילום: מתוך טוויטר)

המשטרה באוסטרליה ממשיכה פתחה היום (חמישי) במצוד אחר הרוצח של איה מסארוה, הצעירה הישראלית מבקה אל-גרבייה שגופתה נמצאה אמש סמוך לתחנה חשמלית בפרברי העיר מלבורן. במסגרת המרדף, משטרת מחוז ויקטוריה פרסמה תמונות ממצלמות אבטחה שתיעדו את רגעיה האחרונים לפני הרצח.

בעיתון ה"גרדיאן" דווח כי האירוע התרחש בעת שחזרה הביתה מהופעה במועדון בצפון מלבורן לדירתה הסמוכה לאוניברסיטת לה-טרובה, שבה למדה בחצי השנה האחרונה. על פי ההערכות במשטרה, הרוצח עקב אחרי מסאורה ברכבת החשמלית שבה נסעה, ולאחר מכן תקף אותה בזמן שקיימה שיחת טלפון עם אחותה הקטנה בישראל, כשלדברי החוקרים "הטלפון שלה נפל על האדמה. אחותה שמעה את הטלפון נופל, ושם השיחה נותקה".

משטרה פרסמה גם תמונות של חולצה וכובע שנמצאו בזירת הרצח, ככל הנראה של הרוצח, וביקשה מכל מי שמזהה את הפריטים ליצור עמה קשר. בהצהרה של המשטרה נמסר כי "החקירה בשלביה הראשוניים, אנחנו לא יודעים מה הנסיבות. המניע טרם ברור, אך ייתכן שהנרצחת הותקפה מינית לפני שנהרגה". עוד ציין הרוצח לקח כמה חפצים מהתיק שלה, וייתכן שהוכתם בדמה של הקורבן.

כאמור, גופתה של מסארוה נמצאה על ידי עובר אורח ליד מרכז הקניות בבנדורה אתמול ב-7:00 (לפי שעון מקומי). ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל בקנברה ניר ראובינוף והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברת ארונה לקבורה בישראל. עוד נאמר כי כי אביה צפוי להגיע למדינה כדי לקיים זיהוי רשמי של גופתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כנראה מחבל ערבי
דוד | 18-01-2019 7:01
בגלל היותה ישראלית חשב שהיא יהודיה