ממשיכה לככב: גל גדות זוכה בתפקיד נוסף בהוליווד - סרוגים

ממשיכה לככב: גל גדות זוכה בתפקיד נוסף בהוליווד

השחקנית הישראלית האהובה תגלם את וונדר וומן פעם נוספת, כשתדבב את דמותה של גיבורת העל בסרט האנימציה "סרט לגו 2: החלק השני"- שיצא לקולנוע כבר בחודש הבא

ממשיכה לככב: גל גדות זוכה בתפקיד נוסף בהוליווד
  גל גדות בתפקיד וונדר וומן (צילום מתוך יוטיוב)

הישג נוסף לגל גדות: בזמן שקהל המעריצים מחכה לסרט "וונדר וומן 2" שיצא בשנת 2020, היום (שני) נחשף כי הכוכבת תחזור לתפקיד גיבורת העל מוקדם מהצפוי- אך בגרסה שונה ממה שהכרנו.

על פי ההודעה, השחקנית הישראלית תדבב את דמותה של וונדר וומן בסרט האנימציה "סרט לגו 2: החלק השני", שיצא לקולנוע ב-8 בפברואר. בכך גדות תצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים שידובבו דמויות בסרט, ביניהם כריס פראט, ג'ייסון מומואה ומרגוט רובי.

דמותה של וונדר וומן כבר הופיעה בסרט הראשון בסדרת "סרט לגו"- שיצא בשנת 2014, לפני ש"וונדר וומן" הפך את גדות למזוהה עם גיבורת העל המפורסמת. בעקבות ההצלחה של סרט הקומיקס הישראלי, גדות תחליף את השחקנית הקנדית קובי סמולדרס, שדיבבה את גיבורת העל בפעם הקודמת.

זו לא הפעם הראשונה שבה גל גדות מדבבת דמות בסרט אנימציה: באוגוסט האחרון גדות דובבה את דמותה של "שאנק" בסרט האנימציה של דיסני "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", שיצא לקולנוע בנובמבר וזכה להצלחה קופתית עם הכנסות של 434 מיליון דולר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שמאלנית תומכת הקרן החדשה
בהצלחה | 14-01-2019 19:01
וגם יפה מאד
2
אישה נאה ומרשימה אבל שחקנית גרועה ביותר
דנה | 12-07-2019 3:21
המשחק שלה כל כך עלוב ולא אמין....שתלמד ממורן אטיאס מה זה לשחק בסרט...