ח"כ פדידה ליועמ"ש: הכסף לחמאס הוא שוחד בחירות - סרוגים

ח"כ פדידה ליועמ"ש: הכסף לחמאס הוא שוחד בחירות

‏ח"כ לאה פדידה ממפלגת העבודה פנתה ליועמ"ש כדי שיפתח בבדיקה. לטענתה, העברת 15 מיליון דולר מקטאר לידי חמאס בעזה - שוחד בחירות שמטרתו לקנות שקט שישרת את נתניהו בבחירות

ח"כ פדידה ליועמ"ש: הכסף לחמאס הוא שוחד בחירות
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

ברצינות תהומית פנתה הבוקר (ראשון) ח"כ לאה פדידה (העבודה) במכתב ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, וליו"ר ועדת הבחירות, שופט ביהמ"ש העליון חנן מלצר, בטענה כי העברת 15 מיליון דולר מקטאר לעזה – שוחד בחירות של נתניהו.

במכתב, דרשה לקיים בדיקה מהירה על רקע החשש כי תיווכה של ממשלת ישראל, בראשות בנימין נתניהו, בהעברת סכום של 15 מיליון דולר אמריקאי במזוודות מזומנים ובשטרות של שקלים ודולרים, מנסיכות קטאר לידי הנהגת חמאס בעזה, מהווה שוחד בחירות.

בתחילת החודש העבירה ממשלת ישראל העבירה להנהגת חמאס, דרך גורמים במצרים. לפי פרסומים שונים, דווח כי ישראל מעוניינת להמשיך בהקלות על האוכלוסייה בעזה ופועלת להמשך הזרמת הכסף מקטאר בתמורה לשקט בתקופת הבחירות.

לטענת פדידה, "המשך העברות הכספים מקטאר, דרך ישראל, לידי חמאס בעזה, במהלך תקופת הבחירות במטרה "לקנות" שקט בטחוני מדומה בדרום הארץ משרתים את המועמד בנימין נתניהו ומפלגת "הליכוד".

על פי הפרסומים השונים, ההסכמות בין ישראל לחמאס, שהושגו בתיווך מצרים, קטאר וארה"ב, תקפות עד לחודש אפריל 2019".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
תותחית!
הלוואי | 13-01-2019 16:17
אולי זאת הדרך לעצור את הטירוף של מימון החמאס
2
פדידה
יהודיה | 13-01-2019 16:44
נו, מה יש לעוד אחת מהמטורללות של המחנה הנסיוני , צריך להעמיד אותה את הגב' לאה פדידה לדין, על הוצאת דיבה, מה רוצה הגב' הזו להראות את חכמתה, בינתה וגבורתה ע י הפצת שקרים ומעשיות, אוי למפלגה כזו שבה חברות נשים כמו פדידה. האם אחת כזו רדודה וחסרת חכמה תייצג נשים בכנסת, בושה ושוב בושה.
3
היתכן שכך מדברתחכית
מלכי | 16-01-2019 12:29
חצופה ולא מבינה מה דעושים עושים כדי לעם ישראל יהיה טוב .מה הרשר לשוחד בחירות ? לכי מצאי עבודה אחרת לעשות ולא לקבל שכר על דיבורים הזויים זה השמאל החולני
4
ח"כ פדיחה
איציק | 31-01-2019 20:23
כל יום שקט אין לו מחיר.כשלאוייב אין מה לאכול ברור שהוא יפנה עם כל מה שיש לו לשכן...כסף יכל להגיע גם ממצריים או במנהרות.צריך להודות לקטאר שנתנה לישראל להעביר ולפקח.