טראמפ: אין מה להסתיר, דיברתי עם פוטין על ישראל - סרוגים

טראמפ: אין מה להסתיר, דיברתי עם פוטין על ישראל

על פי הדיווחים, הסיבה שטראמפ מסתיר את פגישותיו עם פוטין מעלה את החשד שנשיא ארה"ב פועל לטובת רוסיה, אולם לפי טראמפ הם דיברו על ביטחון ישראל

טראמפ: אין מה להסתיר, דיברתי עם פוטין על ישראל
  טראמפ. צילום: שאטרסטוק

טראמפ מכחיש הבוקר (ראשון) כי יש לו מה להסתיר משיחותיו עם פוטין, לאחר שדווח אתמול בוושינגטון פוסט כי אין רשימות על פגישותיו האישיות עם נשיא רוסיה.

לפי פקידים אמריקנים, חמש פגישותיו האישיות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עם ולדימיר פוטין, ללא רשימות מפורטות.

לפי הדיווחים, טראמפ התאמץ לשמור על פרטיות השיחות שלו עמיתו הרוסי שכללו החרמת הערות בכתב של המתורגמן כדי שלא יתאפשר לגורמים בממשלתו לדון בפרטי הפגישות.

בראיון לרשת "פוקס ניוז", אמר טראמפ אתמול בלילה כי שיחותיו עם פוטין אינן יוצאות דופן משיחות אחרות שהוא מנהל עם ראשי מדינה: "הייתה לנו שיחה מעולה", אמר טראמפ, "דיברנו על ישראל וביטחונה. אני לא מסתיר דבר, אין דבר שפחות אכפת לי ממנו".

לפי הוושינגטון פוסט, התנהגותו של טראמפ חריגה בכל הקשור לסטנדרטים של נשיאי ארה"ב הקודמים ולכאורה מעלים את השאלה לגבי מעמדה של רוסיה בממשל טראמפ. מזכיר הבית הלבן הוסיף כי הדיווח לא מדוייק, וממשל טראמפ נוקט קו נוקשה כלפי רוסיה יותר מכל קודמיו, ואף הטיל סנקציות על רוסיה בעקבות פעילותיה: "הסיפור של הוושיגנטון פוסט כל כך לא מדוייק שזה לא מצדיק אפילו תגובה".

לטענת הבית הלבן, התקשורת הליברלית מנסה במשך שנתיים לייצור קונספירציה וקנוניה מזוייפת במקום לדווח על העובדה שבניגוד לנשיא הקודם אובמה, שהניח לרוסיה ול"אויבים זרים" אחרים לדחוף את אמריקה, ממשל טראמפ נשאר קשוח בעמדותיו לגבי רוסיה.

דברי הבית הלבן מגיעים לאחר דיווח של הניו-יורק טיימס כי ה-FBI התחיל לפתוח בחקירה נגד הנשיא בעקבות פיטוריו של ראש ה-FBI לשעבר ג'יימס קומי.  על פי הדיווח, בכירים במערכות אכיפת החוק לשעבר סיפרו ל'טיימס' כי הבולשת הפדרלית פתחה בבדיקה בחשד שטראמפ פועל לטובת רוסיה ועל כן פיטר את ראש הארגון קומי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אני אוהב את הנשיא הזה!
ולדימיר פוטין | 13-01-2019 17:04
הוא אידיוט שימושי ממש מושלם!