זוועה בתאילנד: אדם רצח 6 מבני משפחתו והתאבד - סרוגים

זוועה בתאילנד: אדם רצח 6 מבני משפחתו והתאבד

אדם שכעס על חברי המשפחה של אשתו ירה למוות בשישה מקרובי משפחתה- ביניהם גם בנו בן התשע ובתו בת השש". לאחר האירוע התוקף ירה בעצמו והתאבד: "פעל מתוך רצון לנקמה"

זוועה בתאילנד: אדם רצח 6 מבני משפחתו והתאבד
  כוחות המשטרה בתאילנד (צילום: עמוד הטוויטר של רשת Wits News)

טבח קשה נרשם הלילה (שלישי) במחוז צ'ומפון שבדרום תאילנד, לאחר שאדם שזעם על המשפחה של אשתו ירה למוות בשישה מקרובי משפחתה- ביניהם גם שני ילדיו. לאחר מעשה הרצח התוקף ירה בעצמו והתאבד.

האירוע הקשה התרחש כעשר דקות לאחר חצות (לפי שעון מקומי) במהלך מסיבה שהמשפחה ערכה בסלון יופי לרגל תחילת השנה האזרחית החדשה. במשטרה המקומית אמרו שהיורה, תושב העיר פאטו סוצ'יפ סוסונג, כעס על היחס שקיבל מהמשפחה של אשתו. "הוא הרגיש שהם לא מקבלים אותו בצורה ראויה" טען מפקד המשטרה לארפ קמפאפן. "היורה פעל מתוך רצון לנקמה".

"במהלך המסיבה הוא נהיה שיכור מאד, ואז שלף את האקדח וירה בבני המשפחה כשהם יושבים מסביב לשולחן" תיאר קמפאן את האירוע. "כל הקורבנות היו בני המשפחה שלו, כולל בנו בן התשע ובתו בת השש שנורו בראשם ובפלג גופם העליון". ארבעת הקרבנות האחרים היו שני גברים ושתי נשים, בני 47 עד 71.

תאילנד נחשבת כמדינה עם שיעור גבוה של בעלי נשק: על פי נתוני הממשל, כשישה מיליון מבין 66 מיליון אזרחי המדינה מחזיקים ברשיון לנשיאת נשק. כתוצאה אירועי ירי נחשבים לאירוע נפוץ במדיה, כשלעיתים קרובות סכסוכים אישיים או מחלוקות עסקיות מסתיימים בכך שאחד הצדדים יורה במעורבים האחרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו