איש השמאל הקיצוני הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות - סרוגים

איש השמאל הקיצוני הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות

איש השמאל הקיצוני, שלא הצליח להיבחר לרשימת מפלגת העבודה לכנסת בבחירות הקודומת הודיע כי הפעם יתמודד על מקום ברשימת מרצ

איש השמאל הקיצוני הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות
  (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

אשי השמאל הקיצוני, יריב אופנהיימר, הודיע כי יתמודד על מקום ברשימת מרצ לקראת הבחירות הקרובות שיערכו בעוד כשלושה חודשים. בבחירות האחרונות ניסה אופנהיימר, מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, להיבחר ברשימת מפלגת העבודה אך לא הצליח.

אופנהיימר קרא לאוהדיו ברשתות החברתיות להתפקד למפלגה בכדי להשפיע על הרשימה. "בכנסת הבאה חייב להיות ייצוג חזק למחנה השלום. לכן החלטתי להתמודד על מקום ברשימת מרצ לכנסת", כתב.

אופנהיימר הסביר למה החליט להתמודד דווקא עכשיו וכתב: "דמיינו לרגע את הכנסת הבאה: יש עתיד- לא שמאל, גנץ/יעלון- לא שמאל, גבאי- לא שמאל, כחלון – לא שמאל, אורלי לוי – לא שמאל. הם לא יצאו נגד הכיבוש, הם לא יאבקו בנציגי המתנחלים, הם לא יגנו על ארגוני זכויות אדם, הם לא יעמדו מול החוטבלים והסמטוריצ'ים. הכנסת היא הזירה החשובה ביותר בפוליטיקה הישראלית, אסור להפקיר אותה. לכן אני רוצה להיות שם, להשמיע קול חד וברור, להיאבק ולנצח. להתמודד מול הימין בוועדות, במליאה, בתקשורת. לעזור לשמאל לזכות שוב באמונו וליבו של הציבור".

על הבחירה להתמודד דווקא במפלגת מרצ כתב אופנהיימר: "כי מרצ היא שמאל. כי כשמרצ חזקה ואטרקטיבית, כל המפה הפוליטית זזה שמאלה. כי המאבק שניהלנו לפתיחת השורות במרצ הצליח, ועכשיו זה אפשרי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ואולי הגיע הזמן שימצא לעצמו עבודה מהוגנת ?
חתם קבע | 31-12-2018 9:02
יכול להצטרף לליבני בדילוגים, מכאן לשם
2
החלטה אמיצה
אלכסנדרה | 31-12-2018 12:48
בשורה טובה עלה והצלח ולא רק אלא לבלום את כוחות הכאילו ימין עומדת אחריך אלכסנדרה
3
מה זה הקשקוש הזה?
רענן | 01-01-2019 1:00
איש שמאל קיצוני. ועוד פעם איש שמאל קיצוני כאילו אם תחזור על זה ישתכנעו שהוא בוגד או משהו. יריב אופנהיימר הוא איש שמאל. ציוני, ערכי, ישר והגון. עשה ועושה בשביל הארץ הזו הרבה. סביר להניח שהרבה יותר מן הכותב. אז חלאס עם השטויות האלו. אז הוא חושב שונה ממך. אולי תקשיב. ואולי תלמד קצת על כתיבה ודיווח עיתונאי רציני שיכול להכיל יותר מדעה אחת
4
יריב לכנסת
יחיאל | 16-01-2019 20:13
יריב למה שלא תחבור לגדעון לוי ותקימו מפלגה חדשה. שסיסמתה מחיקת מדינת ישראל.
5
הליצן איש השמאל.
יחיאל | 31-05-2019 12:21
האופנהיימר מחפס סידור עבודה. למה שלא תצתרף לאיימן אודה? הוא מחפש משטפ יהודי תורן. ומה זה שמאל קיצוני? אופנהיימר רוצה להנהיג בישראל את הקולחוז הרוסי? או שזה שם קוד לאנטי ציונות?