צרות לגוגל: תקלות נרשמו במכשירי הפיקסל

צרות לגוגל: תקלות נרשמו במכשירי הפיקסל

אלפי משתמשים דיווחו בימים האחרונים על תקלות במכשירי הפיקסל החדשים של החברה, הכוללים חוסר יכולת להוציא שיחות, להתחבר לאינטרנט ובעיות במצלמה. בגוגל אמרו כי התקלות בבדיקה

author-image
אם קניתם סלולר של גוגל, הכתבה הבאה בשבילכם
  מכשיר הפיקסל של גוגל (צילום: שאטרסטוק)

גוגל מסתבכת: אלפי משתמשים דיווחו בימים האחרונים על תקלות רבות במכשירי הסלולר החדשים של גוגל– הפיקסל 3 והפיקסל 3XL, המפריעים לשימוש במכשירים המתקדמים.

המשתמשים הציגו את התקלות בפורום התמיכה של גוגל, כשהתקלות הנפוצות ביותר כוללות חוסר יכולת להוציא שיחות, לצד פעילות קטועה של המיקרופון שמונעת מהמשתמש השני לשמוע את השיחה. אחרים טענו כי הם לא מסוגלים להתחבר לאינטרנט אלחוטי דרך המכשיר, ונאלצים להשתמש בכל מקום בחבילת הגלישה שלהם. תלונה נוספת עוסקת במצלמה, כשרבים דיווחו כי תכונות חדשות שהוטמעו במצלמה באמצעות אפליקציות חיצוניות בה אינם פועלים.

מבחינת התלונות עולה כי הבעיות אינן קשורות למפעיל סלולר מסויים, אלא מופיע בכל רשת ובמדינות רבות בעולם. כמו כן, כל התקלות שצויינו הופיעו גם בדגם הפיקסל הרגיל וגם בדגם ה-3XL. רוב התלונות מעידות על כך שהתקלות מופיעות בלי שום קשר לשינויים שנעשים בהגדרות המכשיר, אך בחלק מהמקרים התקלות נפתרו על ידי שינוי ההגדרות. גם איפוס המכשירים או הפעלתם מחדש אינם פותרים את התקלות.

בגוגל מיהרו להגיב לדיווחים ואמרו כי התקלות בבדיקה. בינתיים החברה הוציאה עדכון למכשירים שמתקן את תקלת המצלמה, והוציאה אישור להחלפת החומרה לחלק מהמכשירים עם התקלות המדוברות. עם זאת, חלק מהמשתמשים שניסו לתקן את מכשיריהם אמרו כי התקלות נמשכו גם אחרי העדכון, בעוד שמשתמשים אחרים מדווחים כי אין לו כל השפעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו