בכירי חמאס באיראן: "האויב העיקרי של העולם- ישראל" - סרוגים

בכירי חמאס באיראן: "האויב העיקרי של העולם- ישראל"

מזכיר המועצה האיראנית לביטחון לאומי נפגש עם בכירים מחמאס שהגיעו לטהרן. בכירי ארגון הטרור אמרו כי הרשות הפלסטינית מעוניינת להצטרף למועצת הביטחון של האו"ם, ותקפו את ישראל: "היא האוייבת העיקרית של העולם"

author-image
בכירי חמאס באיראן: "האויב העיקרי של העולם- ישראל"
  נפגש עם בכירי חמאס. עלי שמחאני (צילום: מתוך טוויטר)

מזכיר המועצה האיראנית לביטחון לאומי, עלי שמחאני, נפגש היום (ראשון) עם משלחת של בכירי חמאס שהגיעו לטהרן, בראשות חבר הלשכה המדינית של חמאס מחמוד א-זהאר- כך דווח בסוכנות הידיעות האיראנית IRNA.

במהלך הפגישה שמחאני דן עם בכירי ארגון הטרור בהתפתחויות בזירה הפלסטינית. "הדבר החשוב ביותר בעולם האיסלאמי הוא לעזור לסוגייה הפלסטינית ולשחרר את ירושלים" טען. "הישות הציונית היא האוייבת העיקרית של העולם האיסלאמי. התפשטות השחיתות בקרב מנהיגיה והתעוררות העמים לגבי פשעיה נגד האנושות יהרסו בסופו של דבר את ישראל".

עוד שיבח את פעילות הטרור של חמאס נגד ישראל. "יש להמשיך ולהיאבק במדיניות הדיכוי נגד המוסלמים" אמר. "הדרך היחידה להשיג את זכויותיו של העם הפלסטיני היא באמצעות רצון העם וההתנגדות האיסלאמית". א-זהאר הגיב ואמר כי הם מתנגדים לכל פעולה שתסייע בהכרה בישראל ותוותר על זכות השיבה.

במקביל, בכיר הפת"ח, עזאם אל-אחמד, הודיע שאבו מאזן יבקש ממועצת הביטחון של האו"ם להפוך את הרשות הפלסטינית לחברה מלאה. לטענתו, "אם ישראל תמשיך להתעלם מהחלטות בינלאומיות, אז הרשות הפלסטינית תיסוג מההסכמים עם ישראל". שמחאני מתח בתגובה ביקורת על האו"ם על כך שלא עומד בהתחייבויותיו לשיקום הרצועה, והבטיח כי איראן תמשיך להעביר מזון ותרופות לרצועת עזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 06-03-2022 9:33
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף