חדש: הגנת הסייבר הייחודית לסמארטפון ולמחשב - סרוגים

חדש: הגנת הסייבר הייחודית לסמארטפון ולמחשב

חברת נטספרק הודיעה על השקת שירות "נטספרק סייבר", הגנת סייבר ייחודית בסמארטפונים ובאפליקציה למחשבים. השירות מוצע לכל לקוחות החברה ללא תוספת תשלום

חדש: הגנת הסייבר הייחודית לסמארטפון ולמחשב
  (צילום: שאטרסטוק)

חברת נטספרק הודיעה כי היא משדרגת את כלל לקוחות החברה, ומוסיפה להם הגנת סייבר ייחודית בסמארטפונים ובאפליקציה למחשבים – ללא תוספת תשלום. כך הודיע סמנכ"ל השיווק של נטספרק, צביקה אילן.

חברת נטספרק, שנחשבת בשנים האחרונות כאחת מהמובילות בפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית לאבטחת מידע, תשתמש בטכנולוגיית הסינון של החברה לטובת כ-2 מיליון משתמשים בארץ ובעולם. בהודעה על השדרוג אילן אמר: "כמי שמובילים את השוק ומספקים את האפליקציה העומדת בחזית הטכנולוגית של עולם הסינון, החלטנו להוסיף לאפליקציית נטספרק גם שדרוג סייבר להגנה מפני מתקפות שונות- כחלק מהשיפור המתמיד בשירות ללקוחותינו".

לפרטים ולהורדת האפליקציה לחצו כאן

עוד הבהיר כי "אין צורך לבצע שום פעולה מצד הלקוח באפליקציה וההגנה הופעלה בצורה אוטומטית ללקוחות הקיימים והחדשים".

(צילום: יח"צ)

הגנת הסייבר המורחבת מאפשרת הגנה אקטיבית מפני מגוון התקפות שונות. "נטספרק סייבר" פועלת למניעת התקפות "פישינג"- ניסיונות לגניבת מידע רגיש באמצעות התחזות ברשת, שבהם בדרך כלל נגנבים שמות משתמש, סיסמאות ופרטים פיננסיים.

עוד נכלל הגנת Anti-Malware הפועלת כנגד הורדה של תוכנות שמטרתן לחדור ולהזיק למחשב או למכשיר הסמארטפון, ביניהם תכנות המשמשות האקרים לאיסוף מידע רגיש, להשגת גישה לרשתות מחשב פרטיות, או לצורך הצגת תוכן פרסומי בלתי-רצוי וללא ידיעתו של המשתמש בו.

לפרטים ולהורדת האפליקציה לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו