״הליכוד והבית היהודי נהדרים בלהיות אופוזיציה" - סרוגים

״הליכוד והבית היהודי נהדרים בלהיות אופוזיציה"

"הייתי מאחלת הצלחה לשני הצדדים אם לא היה מדובר בביטחון מדינת ישראל", אומרת יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג, בתגובה לעימות החריף בממשלה בין הבית היהודי לליכוד

author-image
״הליכוד והבית היהודי נהדרים בלהיות אופוזיציה"
  (Photo by Gili Yaari/Flash90)

בתגובה למאבק בין הבית היהודי לליכוד אומרת יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג: ״הליכוד והבית היהודי מוכיחים שוב כמה הם נהדרים בלהיות אופוזיציה וכושלים בקבלת החלטות – הגיע הזמן שיחזרו לשם״.

״תשע שנים של כשלון נתניהו מגיעים להתפרקות כללית. במקום לדאוג למדינה חבורת השרים עסוקה במשחקים ילדותיים ופופוליזם זול. בקרב בין הליכוד והבית היהודי הייתי מאחלת הצלחה לשני הצדדים אם לא היה מדובר בביטחון מדינת ישראל. האינטרס הישראלי הוא פינוי התנחלויות ולא בנייתן. רק צעדים לקראת לקראת הסדר מדיני יביאו שקט. הליכוד והבית היהודי מוכיחים שוב כמה הם נהדרים בלהיות אופוזיציה וכושלים בקבלת החלטות – הגיע הזמן שיחזרו לשם״.

עימות חריף נרשם הבוקר (ראשון) במהלך ישיבת הממשלה, כאשר שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד, טענו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מתאים לתפקיד שר הביטחון, וכי יש לתת את התיק ליו"ר הבית היהודי.

האירוע התחיל כאשר שקד אמרה: "אני חושבת שצריך שר ביטחון במשרה מלאה, וזה בנט", לצד הבהרה כי תימנע בהצבעה לאישור מינויו של ראש הממשלה לשר הביטחון, שאושר על אף ההימנעות לאחר דבריה של שקד, בנט הוסיף ותקף את נתניהו: "אתה לא יכול להיות שר ביטחון, צריך שר ביטחון במשרה מלאה. צריך לשחרר את ידי צה״ל מאזינים של פייק משפט ופייק מוסר. ישראלים נהרגים בגלל שהמחבלים הפסיקו לפחד".

נתניהו אמר בתגובה לבנט כי "אתה עושה מעשה נואל, היו הרבה שרי ביטחון וראשי ממשלה בעבר. שמענו על האולטימטום שלך". בתגובה שר החינוך תקף: "חבל שבטרור לא נלחמים כמו בנו. הפיגוע בבית אל קרה לא בגלל בג״צ אלא כי צה״ל כבול, שלא באשמתו, בידי משפטיזציה. הלוואי ואת אותה עוצמה שאתה מפעיל כלפינו תפעיל כלפי האויב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גברת תמר את מדברת ?
רפי | 06-02-2019 8:46
עם ישראל עם חכם והוא בחר ע''פ רצונו שהליכוד ימשול ומרצ תצתמצם יש סיכוי שאת לא תשבי יותר באופוזיציה כי מפלגתך תעיף אותך לכל הרוחות בעקבות מפלה נוספת של מרצ .