צו הריסה לבית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד - סרוגים

צו הריסה לבית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד

צה"ל הוציא צו הריסה לביתו של המחבל האחראי לרצח של ארי פולד הי"ד בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון. הצו הוצא לאחר שנדחה הערעור של המשפחה נגד ההריסה

צו הריסה לבית המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד
  ארי פולד הי"ד (באדיבות המשפחה)

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, חתם הבוקר (ראשון) על צו הריסה לביתו של המחבל שרצח את ארי פולד הי"ד בפיגוע הדקירה שהתרחש בצומת הגוש בספטמבר האחרון. כך נמסר מדובר צה"ל.

צו ההריסה הוצא לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחת המחבל נגד ההריסה. גורמים בצה"ל מסרו כי הצו מתייחס לקומה העליונה במבנה בן שלוש קומות, שבו התגורר המחבל. משפחתו של המחבל תוכל לעתור על הצו לבג"ץ עד יום שלישי הקרוב.

כזכור, ארי פולד הי"ד נרצח לפני כשלושה חודשים בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. המחבל הגיע לקניון "מרכז ערים" הסמוך לצומת, תקף את פולד ופצע אותו באורח קשה מאד כשדקר אותו בפלג גופו העליון. פולד עוד הספיק לירות בו לפגוע בו בטרם ימשיך את מסע ההרג. הרופאים בבית החולים שערי צדק נלחמו על חייו, אך נאלצו לקבוע את מותו.

באוקטובר האחרון הוגש כתב אישום נגד המחבל, החשוד בעבירה של גרימת מוות בכוונה- המקבילה לעבירת רצח בישראל- וכן עבירות נוספות עליהן מוטל צו איסור פירסום. עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו