אופס: מיליוני תמונות בפייסבוק נחשפו בטעות - סרוגים

אופס: מיליוני תמונות בפייסבוק נחשפו בטעות

תקלה ברשת החברתית הפופולרית הובילה לכך שתמונותיהם של מיליוני משתמשים נחשפו לאפליקציות חיצוניות- כולל תמונות שהיו בתהליכי העלאה ותמונות שנמחקו. התקלה תוקנה, ובפייסבוק מתחייבים "לגלות מי הושפע מהבאג הזה"

author-image
אופס: מיליוני תמונות בפייסבוק נחשפו בטעות
  (צילום: שאטרסטוק)

מעלים תמונות לפייסבוק בקביעות? ייתכן ואתם חשופים: הנהלת פייסבוק הודיעה בסוף השבוע כי היא גילתה תקלה שחשפה את תמונותיהם של מיליוני משתמשים ברשת החברתית לאפליקציות חיצוניות.

על פי ההודעה, המשתמשים שהושפעו הם אלו שאישרו לאפליקציות גישה לתמונות שלהם. התקלה התירה גישה גם לתמונות שהיו בתהליכי העלאה, תמונות שנמחקו, ותמונות שהועלו ל"סטורי" ולא היו אמורות להיחשף בפני האפליקציות. בפייסבוק מעריכים כי 6.8 מיליון משתמשים נפגעו מהתקלה.

עוד הודיעו כי הפרצה הייתה קיימת בין 13 ל-25 בספטמבר לפני שהיא התגלתה ותוקנה. התקלה אפשרה גישה ל-1,500 אפליקציות שפותחו על ידי 876 מפתחים שונים.

בפייסבור התנצלו והבטיחו כי ישלחו הודעות למשתמשים שתמונותיהם נחשפו בפרצה. "שבוע הבא נוציא למפתחי האפליקציות כלים שיאפשרו להם לגלות אילו משתמשים אולי הושפעו מהבאג הזה" אמר תומר בר, בכיר בפייסבוק ישראל, ל-Ynet. "אנחנו נעבוד מול המפתחים האלה כדי למחוק את התמונות של המשתמשים שהושפעו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו