'קיימת במדינת ישראל סכנה של איבוד ערך המשפחה' - סרוגים

'קיימת במדינת ישראל סכנה של איבוד ערך המשפחה'

תנועה חדשה בשם בוחרים במשפחה קוראת להחזיר לשיח את המשפחה המסורתית: "רבים חוששים לדבר על אבא ואמא ומשפחה טבעית, שכן הבעת עמדה כזו הופכת אותם חשופים לביקורת קטלנית: הומופובים, חשוכים או תם חסרי רגישות לאחר"

author-image
'קיימת במדינת ישראל סכנה של איבוד ערך המשפחה'
  (צילום: שאטרסטוק)

תנועה חדשה- 'בוחרים במשפחה'- ששמה לה למטרה לקדם את ערכי המשפחה מתוך ההבנה כי שלמות המשפחה הוא אחד הערכים המקודשים ביותר במסורת ישראל, הוקמה בימים האחרונים וכבר הערב (ראשון) תיערך עצרת מחאה בתל אביב במהלכה יחולקו עזרים לעוברים ושבים הקוראים להחזיר למרכז השיח את ערכי המשפחה שהיו פעם טבעיים ומובנים בחברה הישראלית והמערבית כולה.

לדברי גורמים בתנועה "בעולם המערבי מתרחש תהליך של שבירת ערכי המשפחה המסורתיים, תהליך זה מחלחל גם לתוך החברה הישראלית ואף לחברה הדתית. ההשלכות הן קשות: הכרה בצורות זוגיות המנוגדות לערכי המשפחה, קידום הצעות חוק הפוגעות במשפחה בדרכים שונות, שגשוג של שיח חברתי מעודד ומחזק לתופעות שמביאות בהכרח לסחר בילדים ובנשים, וסיקור תקשורתי אוהד לכל פריצה של המסגרת המשפחתית".

הגורמים הוסיפו כי "בשיח שנוצר רבים חוששים לדבר על אבא ואמא ומשפחה טבעית, שכן הבעת עמדה כזו הופכת אותם חשופים לביקורת קטלנית: הומופובים, חשוכים או סתם חסרי רגישות לאחר. מדינת ישראל נמצאת בסכנה של איבוד ערך המשפחה, יסוד מרכזי ששמר על קיומו של עם ישראל במשך כל הדורות".

"בעקבות כך", הבהירו בתנועה, "החלטנו לעשות מעשה ולהחזיר למרכז השיח ערכים שהיו פעם טבעיים ומובנים מאליהם ולבחור במשפחה, עבורנו, עבור ילדינו ועבור החברה הישראלית כולה".

"תנועת 'בוחרים במשפחה' מבקשת ליצור שיח יהודי, ערכי ומקצועי בנושא המשפחה. שיח שורשי שיתמודד עם תפיסות העולם הזרות ויתן מענה מעמיק ויסודי לשיח הקיים, שאינו מאפשר ביקורת ומתייג את כל מי שחושב אחרת כחשוך וכאויב הקדמה", אומרים הגורמים.

הערב, כאמור, תתקיים עצרת מחאה בתל אביב אליה צפויים להגיע למעלה ממאה איש הקוראים להחזיר את ערכי המשפה לשיח. המפגינים יחלקו פלאיירים וחוברת המסבירה את עמדתם המותאמת לערכי היהדות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מאוחר מדי ילדודעס
מה | 16-12-2018 11:52
קפצתם על הרכבת התקשורתית מאוחר מדי והפחדים שלכם לא במציאות בכלל. רציני זה לא.
את הבריאות הנפשית האנושית אי אפשר לכבות
אף פעם לא מאוחר | 02-01-2019 21:35
ההזיה צריכה להיפסק ויפה שעה אחת קודם
2
משפחה
דוד | 16-12-2018 11:58
כול הכבוד אלוי שתצליחו
3
צריך להילחם בכל המגמות הלא מתאימות לערכי עם י
ליאורה | 16-12-2018 14:41
לאסור בחוק כל סוג של משפחה אלטרנטיבית. חד הורות מבחירה תהיה אסורה בחוק ואימוץ רק עם משפחה של אב ואם ושומרי מסורת
בהחלט, צריך גם להוציא ילדים ממשפחות
זאת ועוד | 17-12-2018 13:38
שאינם שומרות מסורת, להעבירם לאימוץ למשפחות דתיות שיגדלו אותם לערכי תורת ישראל וארץ ישראל.