צפו: ניצולה מהפיגוע "חשבתי שזה טרמפ" - סרוגים

צפו: ניצולה מהפיגוע "חשבתי שזה טרמפ"

שרי ארביב עמדה בצומת גבעת אסף הבוקר: "חשבתי שזה טרמפ. הוא יצא מהאוטו עם סווטשירט כחול, היה לו נשק ביד, ירייה, ותוך שנייה חייל פשוט היה ליד הרגלים שלי."

צפו: ניצולה מהפיגוע "חשבתי שזה טרמפ"
  שרי ארביב ניצלה מהפיגוע (צילמוסך יוטיוב )

שרי ארביב, מבית אל, עדת ראייה מהזירה בפיגוע הרצחני בגבעת אסף מספרת:

"הייתי שם, חזרתי מחדר הכושר, היה לי טרמפ לצומת והיו שם ארבעה צעירים בהם נערה שעמדה לידי. חיכיתי לרכב שייקח אותי ליישוב, לבית אל. רכבים לא עצרו, ואז לא יודעת למה, הסתובבתי אחורה וראיתי שיש רכב שהחנה, חשבתי שזה מישהו שזיהה אותי ורצה לתת לי טראמפ הביתה".

"תוך כדי שאני מסתכלת על הרכב הוא יצא מהאוטו עם סווטשירט כחול, היה לו נשק ביד, ירייה, ותוך שנייה חייל פשוט היה ליד הרגלים שלי. התחלתי לרוץ לכיוון הכביש, צרחתי, נופפתי בידיים, קוותי שמישהו יעצור, הגעתי לכביש הראשי, עצרתי ג'יפ, חייל פתח את הדלת ושלפתי אותו מהאוטו. אמרתי שהיה עכשיו פיגוע הכניסו אותי לג'יפ והם הלכו מיד לזירה"

מוקדם יותר הותר לפרסום כי שני הנרצחים בפיגוע הירי שבוצע מוקדם יותר בטרמפיאדה של היישוב גבעת אסף, הם חיילים. בנוסף, גם אחד הפצועים הוא חייל צה"ל שנפצע באורח קשה.

בהודעה שפרסם דובר צה"ל, נאמר, בין היתר כי "בפיגוע הירי בצומת גבעת אסף נפלו שני לוחמי צה"ל ונפצע לוחם צה"ל נוסף באורח קשה, לאחר שמחבל פתח בירי בטרמפיאדה בצומת לעבר הלוחמים שהיו במקום. הודעה נמסרה למשפחות הלוחמים".

"צה"ל משתתף בצער משפחות הנופלים וימשיך ללוותן ואת משפחות הפצועים", לשון ההודעה.

ראשי ראשויות ביהודה ושומרון יוצאים הערב להפגין בשל גל פיגועי הטרור, בשעה 17:00 יפגינו במספר צירים תושבים כדי ויגרמו לסגירת צירי התנועה בכביש 60. בשעה 19:00 מתוכננת הפגנה מול בית ראש הממשלה בכיכר פריז בירושלים.

גם סיעת האיחוד הלאומי תתכנס כדי להציב אולטימטום לראש הממשלה במפלגה אספו הצהרות של מעל 50 איש מחברי המרכז שהצביעו בעד כינוס החירום לאור המצב הביטחוני המחמיר. חה"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי ינסה להוביל שם שתי דרישות מידיות ובלתי מתפשרות: בתחום הביטחון החזרת המחסומים וסגירת צירי התנועה לערבים. בתחום ההתיישבות העברת החוק להסדרת ההתיישבות הצעירה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ורק אני
אני | 13-12-2018 17:09
מזעזעעעע עד מתי ניתן להם ככה להסתובב לנו בין הרגלים