משה ליאון: "השנה תהיה חניה חינם לתושבי ירושלים" - סרוגים

משה ליאון: "השנה תהיה חניה חינם לתושבי ירושלים"

ראש עיריית ירושלים משה ליאון מתחייב לממש את הבטחותיו לפני הבחירות ולהעניק חנייה חינם לתושבי ירושלים כבר בשנה הקרובה, עם סייג: לא יום שלם אלא שעה-שעתיים ביום

משה ליאון: "השנה תהיה חניה חינם לתושבי ירושלים"
  צילום: Hadas Parush/Flash90

בכנס מכון ירושלים למחקרי מדיניות, התייחס ראש העירייה הנכנס משה ליאון על תשלומי החנייה בעיר הבירה והתחייב כי החנייה תהיה השנה חינם לתושבי ירושלים.

על רקע הדברים הסביר ליאון כי אין כוונתו על חנייה ליום שלם: "אם מישהו שמגיע לעשות קניות וצריך לשלם עם הפנגו את השעה הראשונה והשניה זה לא הגיוני ולא חכם. יכול להיות ששבעה שקלים לשעה לא משפיע על כולם אבל יש גם כאלה שכן ולכן הנחתי את מנכ"ל העיריה לתקציב של 2019 בין שעה לשעתיים חינם לתושבים".

לפי דברי ליאון בשיחה עם נטעלי שם טוב בכנס "זה חשוב מאוד ואני אעמוד על כך, בפגישה הראשונה שלי עם המנכ"ל החלטתי לכלול את זה".

ליאון התייחס גם לפערים בתשתיות במזרח ירושלים: "הרי לא יכולים לבוא ולהגיד אנחנו בעד ירושלים מאוחדת ולאחד מזרח ומערב אבל להזניח את הצד המזרחי. ניתנו לנו הכלים ועכשיו רק צריך להשתמש בהם. עבדתי הרבה עם מנהיגי מזרח ירושלים, יש עם מי לדבר, יש עם מי לעבוד, כשאתה רוצה לסלול כביש אז יש שם הרבה עבודה אבל צריך לבצע את זה ולא להישבר".

הכנס התקיים בנוכחותם השר לירושלים ולמורשת זאב אלקין וראשת עיריית בית שמש עליזה בלוך, וציינו בו 40 שנה להיווסדו של המכון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו