"בואו תרצחו אותו וזהו": רני רהב מגיב לסערה נגד אייל גולן

"בואו תרצחו אותו וזהו": רני רהב מגיב לסערה נגד אייל גולן

לאחר שחברי כנסת יצאו במחאה נגד הענקת פרס לזמר אייל גולן בכנסת, יח"צנו רני רהב החליט להגיב היום (א') למחאה. "הגיע הזמן להפסיק את מסע הרצח האופי המטורף שאתם עושים"

author-image
"בואו תרצחו אותו וזהו": רני רהב מגיב לסערת אייל גולן
  (צילום: Yonatan Sindel | Yaakov Lederman/Flash90)

לאחר שחברי הכנסת יצאו במחאה נגד הענקת פרס לזמר אייל גולן במשכן הכנסת, בטענה כי "הוקרת אומן היא הוקרת האיש, והיא מהווה יריקה בפרצופן של נפגעות אלימות מינית בכך שהיא מסמלת כי בית הנבחרים הישראלי מעדיף באופן חד משמעי את התוקפים על פניהן". איש יחסי הציבור רני רהב, החליט להגיב היום (א') בחריפות למחאה נגד גולן, אותו מנהל.

"אייל גולן שילם את עונשו והמשיך לתרום לחברה" הגיב רהב להאשמות בראיון ב"כאן ב'" והוסיף "אייל הוא זה שנבחר להיות הזמר של המדינה בשבע שנים האחרונות, אז מה תתעלמו מרחשי הלב של הציבור ומהמוזיקה שלו? בואו תרצחו אותו בכיכר העיר וזהו. זה מה שאתם עושים אתם יום יום".

"הוא יבוא לקחת את הפרס בגאווה"

רהב התייחס בראיון להאשמות של חברי הכנסת נגד גולן והבהיר "אייל גולן שינה את שם משפחתו במשרד הפנים, לא מכיר באבא שלו ולדעתי גם לא יכיר בו בעתיד. והוסיף כי "גם הבחורה שהתייצבה בתחנת המשטרה העלילה עלילת שווא והמשטרה סגרה את התיק אחרי שלושה חודשים".

עוד הוסיף רהב: "דווקא חברי מרצ, ששלחו את המכתב, דווקא הם -שלא ילמדו אותנו מוסר, כשיושבת ראש הסיעה שלהם נתפסה על שקר, זה יותר גרוע מכל דבר אחר".

בראיון התייחס רהב גם להשוואתו של משה גביש, נציב מס הכנסה לשעבר נגד גולן : "חרפה כזו, להשוות את אייל גולן לוונגר, שהיה מלחין אהוב על הנאצים. עד כאן".

רהב הבהיר כי גולן יגיע לקבל את הפרס "הוא יבוא לקחת את הפרס בגאווה. כי למעלה מ-3 מיליון איש מעריצים אותו" והוסיף "הגיע הזמן להפסיק את מסע הרצח האופי המטורף שאתם עושים".

כזכור הסערה נגד הפרס של גולן החלה בסופ"ש האחרון, כאשר חברי הכנסת קיבלו לתיבת המייל שלהם הזמנות לטקס שייערך השבוע במשכן הכנסת בו יוענקו פרסים לאומנים משפיעים בזמר העברי. בין האמנים שיזכו בפרסם ניתן לראות את שמם של אבי סינגולדה, ארקדי דוכין, אילנית, אהוד מנור ז"ל ואייל גולן.

על פי הדיווח ב'חברת החדשות', עם קבלת המייל פנו חמישה חברי כנסת ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ומחו על הבחירה באייל גולן שנחקר בעבר לחשד בעבירות מין בקטינות. החמישה-מוסי רז, תמר זנדברג, מיכל רוזין, מיקי רוזנטל ועאידה תמא סולימאן- ביקשו מאדלשטיין לפעול למנוע מגולן לקבל את הפרס. נציין, כי התיק נגד גולן נסגר מחוסר ראיות. מי שבחרה את האומנים שיזכו בפרס היא השדולה לזמר עברי בכנסת בראשות חברת הכנסת נאווה בוקר מהליכוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
צר לי על אלה שיוצרים שנאת חינם היכן שאין!
חגית | 09-12-2018 18:29
העם עם גולן! לא יעזור למכפישים המחפשים כותרות. אייל הוא קודם כל בן אדם, הוא מלא נתינה וחמלה וכל הקנאה והשנאה כלפיו מיותרת ויש לבערה מקרבנו.
הוא גם מקדם זמרים ערבים
עושה שלום | 09-12-2018 21:36
קידם את נסרין קאדרי שהתגיירה בגיור מפוקפק שאינו מוכר, וכעת מקדם זמר ערבי אחר.
2
ממצוות "דינים" אסור להעניש אלא בבית משפט.
7 מצוות ב"נ | 09-12-2018 19:09
וכמובן ליכא מידי...
3
שנאת החינם של השמאל הקיצוני מעבירה
אמא לילדים | 09-12-2018 19:57
אותם על דעתם. מי אתם משטרה? בית המשפט? הרי הם קבעו חף מפשע והתיק נסגר. מי אתם שתעשו לו משפט חוזר? תתביישו לכם! אמן אייל יתבע אותכם על הוצאת דיבה ולשון הרע ....אולי שתשלמו מכיסכם תלמדו לסתום את הפה ולא ללכלך על בן אדם לחינם. לשון הרע לא מדבר אלינו!
4
כהן
שגיא | 09-12-2018 22:11
לדעתי יש דמיון מדאיג פיזי ומנטאלי בין רהב וחזן...
5
גולן לא צדיק
צירה | 10-12-2018 6:35
אין צדיקים בברנזה הזו שירה ויין הם הכי מסוכנים לנשים ראוים מהצעקות והשריקות של הבנות בהופהות הזמרים וכן רוב מעשי האונס והמגונים קורהים מתוך שכרות זה העולם הזה
אייל גולן
דורון | 11-12-2018 18:31
הוא לא צדיק כמו דאתה לא חסיד מי אתם שאתם מחלקים ציונים השר ארדן לא מוצא מועמד אחד. שאן לו רבב בעבר....אנשי מדון ומריבה אתם כולה זמן השנה .לא איש מוסר של השנה ! וגנר היה אנטישמי שונה יהודים שרצה ברוע ליהודים. אתם יודעים כמה אשכנזים שומעים אותו! כדישיחשבו שהם אינטלקטואלים....אבל שימעו לי לא יעזור לכם העליהום על ...אייל גולן!
6
רעננה
דנה | 10-12-2018 8:49
אייל גולן צח כשלג זה אני בטוחה יאללה תפסיקו כןל הבנות גם לכן לא חסר
7
כל אחד והמקצוע שלו
עמיר | 10-12-2018 9:42
רני רהב יהיה מוכן להגן על כל אחד אבל על כל אחד תמורת התשלום המתאים. אפילו לא כועס עליו. הוא קריקטורה. אישית לעולם לא הייתי רוצה שאדם מביך כמוהו ידברר אותי גם אם המילים הנכונות מקצועית שגורות בפיו.
8
הרהב האוביס
יחיאל | 10-12-2018 9:49
עוד פעם הטרול המכוער הזה מגן על עבריינים?
9
קופיקו
אנטי טטנוס | 10-12-2018 15:17
רהב קוף מלוכלך. בושה ליהדות אשכנז. תמיכה בדרווין. הנה הקוף
זה לא שמאל
עמיאל | 10-12-2018 22:37
זה התמצית של שנאת המזרחים.