נתניהו: "אין לנו עניין להדליק עוד חזיתות" - סרוגים

נתניהו: "אין לנו עניין להדליק עוד חזיתות"

"אין לנו עניין שהחזיתות הפלסטיניות יידלקו בזמן הזה", אמר נתניהו בישיבת שרי הליכוד. תוך כך בכיר בחיזבאללה מאיים כי לארגון הטרור יש את היכולת לפגוע בכל נקודה בשטח ישראל

נתניהו: "אין לנו עניין להדליק עוד חזיתות"
  (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

"אנחנו דוחפים את איראן מחוץ לסוריה בהצלחה גדולה ועוד לא גמרנו את זה." אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת שרי הליכוד: "דיברתי עם פוטין גם על כך. אנחנו פועלים לנטרל את הטילים המדויקים בלבנון ואת המנהרות של חיזבאללה".

"אנחנו מקדמים בהצלחה סנקציות נגד חיזבאללה ונגד איראן. לכן אין לנו עניין שהחזיתות הפלסטיניות יידלקו בזמן הזה, אבל אם לא תהיה ברירה – אנחנו היום במצב לעשות הרבה יותר במבצע צבאי בעזה אם נדרש לכך, כי ניצלנו ואנחנו מנצלים את הזמן להיערכות. הקבינט כבר קיבל על כך עדכון ראשוני."

גם בישיבת הממשלה דיבר על כך נתניהו מול המצלמות.

מודם יותר, נעים קאסם, סגנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הגיב הבוקר (ראשון) למבצע "מגן צפוני" של צה"ל להריסת מנהרות הטרור של הארגון. בראיון לעיתון האיראני "איל-וויפאק" נמנע מלהתייחס ישירות למבצע הצבאי, אך אמר כי לארגון הטרור יש את היכולת לפגוע בכל נקודה בשטח ישראל.

"אין נקודה אחת בישות הציונות שאינה חשופה לטילי חיזבאללה" אמר. "מאז 2006 הם נרתעים בזכות יכולות ההתנגדות בלבנון. העורף הישראלי חשוף, אפילו תל אביב, והישראלים לא מסוגלים להכיל דבר כזה. גם כשהם נותנים פרשנות הם אומרים 'אם חזבאללה יתקוף אותנו', כלומר הם בונים על תגובה ולא יוזמה. חוקי ההיתקלות וההרתעה שחיזבאללה יצר בלבנון מקשים מאוד על הרעיון של מלחמה ביוזמה של ישראל נגד לבנון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו