סגן יו"ר חיזבאללה: "כל ישראל חשופה לטילים שלנו" - סרוגים

סגן יו"ר חיזבאללה: "כל ישראל חשופה לטילים שלנו"

נעים קאסם, סגנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, אמר בראיון לעיתון "איל-וויפאק" כי "אין נקודה אחת בישות הציונות שאינה חשופה לטילי חיזבאללה, אפילו תל אביב"

סגן יו"ר חיזבאללה: "כל ישראל חשופה לטילים שלנו"
  סגן יו"ר חיזבאללה נעים קאסם (צילום: מתוך טוויטר)

נעים קאסם, סגנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הגיב הבוקר (ראשון) למבצע "מגן צפוני" של צה"ל להריסת מנהרות הטרור של הארגון. בראיון לעיתון האיראני "איל-וויפאק" נמנע מלהתייחס ישירות למבצע הצבאי, אך אמר כי לארגון הטרור יש את היכולת לפגוע בכל נקודה בשטח ישראל.

"אין נקודה אחת בישות הציונות שאינה חשופה לטילי חיזבאללה" אמר. "מאז 2006 הם נרתעים בזכות יכולות ההתנגדות בלבנון. העורף הישראלי חשוף, אפילו תל אביב, והישראלים לא מסוגלים להכיל דבר כזה. גם כשהם נותנים פרשנות הם אומרים 'אם חזבאללה יתקוף אותנו', כלומר הם בונים על תגובה ולא יוזמה. חוקי ההיתקלות וההרתעה שחיזבאללה יצר בלבנון מקשים מאוד על הרעיון של מלחמה ביוזמה של ישראל נגד לבנון".

עוד התייחס למתיחות מול חמאס ברצועת עזה. "ההתנגדות הפלסטינית הצליחה לאחד משוואה חדשה מול האויב במערכה האחרונה" אמר, אך במקביל הוסיף כי "יש לישראלים שאיפות ליצור אווירה של הרגעה ברצועת עזה, ושני הצדדים מקבלים את העיקרון הזה של רגיעה. במהלך הצעדים המעשיים הישראלים חיפשו לעשות פעולה ביטחונית ואת זה עשו כדי ליצור נקודות חיכוך חדשות".

על הסנקציות מול איראן אמר כי "כל המתקפה הזאת של ארה"ב על איראן היא משום שאיראן מצליחה להתגבר על כל הקשיים. ככל שהסנקציות מתגברות, כך האיראנים מצליחים יותר. כשארה"ב נכנסה להסכם הגרעין היא חשבה שזה יגביל את ההתקדמות של איראן, אבל טראמפ מצא שזה לא נכון, ולכן הוא הגיב בעזיבת הסכם הגרעין והטלת הסנקציות".

כזכור, בשבוע שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו טען כי "לחיזבאללה רק עשרות בודדות של טילים. לפי התכנית של חיזבאללה הם היו אמורים להיות מצוידים היום באלפי טילים אבל ברגע זה יש להם עשרות בודדות,". לטענתו, "הסיבה לכך היא שילוב  הכוחות של המוסד, צה"ל וכל מערך הבטחון שלנו. אנחנו שוללים מהם לא בצורה מוחלטת אבל בצורה מרשימה מאוד גם את הנשק הזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נסראלה
חיים. | 09-12-2018 10:01
האם נסראלה צריך להתפטר כתוצאה מהפדיחה של המנהרות.
2
הפחד מדבר
יעקב | 09-12-2018 10:17
למה הברחו את נסרלה לאירן?כי המוסד מחפש אותו ודמו בראשו גם באירן יחסלו אותו כפי שחסלנו רבים וטובים מיממנו הגיע זמנו למען יראו ויראו