באיחוד הלאומי תוקפים: "נתניהו שר ביטחון, אבל אין שום שינוי"

באיחוד הלאומי תוקפים: "נתניהו שר ביטחון, אבל אין שום שינוי"

במפלגה תוקפים את העברת 15 מיליון דולר הנוספים לרצועת עזה, ומאשימים את נתניהו: "לא רואים שום שינוי במדיניות ההבלגה וההכלה שליברמן הנהיג לאורך כל תקופתו"

באיחוד הלאומי תוקפים: "נתניהו שר הביטחון, אבל אין שום שינוי"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

באיחוד הלאומי תוקפים את העברת 15 מיליון דולר נוספים לרצועת עזה, ומאשימים את נתניהו: "ראש הממשלה מכהן כעת כשר ביטחון ואנחנו לא רואים שום שינוי במדיניות ההבלגה וההכלה שליברמן הנהיג לאורך כל תקופתו".

לתמיהת ראשי המפלגה נאמר כי "לא יכול להיות שראש הממשלה מתבסס על קולות הימין ומנהל מדיניות שמאל", זאת ברקע המענק ממנו צפויים ליהנות כשלושים אלף פקידי ממשל של חמאס אשר נע בסכום מ- 100 דולר ל-1,600 דולר.

בעקבות כך דרשו, "חייבים לעצור את זרימת הכספים למימון הטרור ולא לאפשר להם להתבסס שוב עד סבב הלחימה הנוסף. זה באחריותינו, זה ביכולתנו וזו חובתנו כלפי תושבי הדרום ותושבי ישראל כולה".

לפי ההסכם, שלא מאושר על ידי ישראל אך נחתם יחד עם ירדן ומצריים, הכספים יועברו במזוודת והכסף במזומן יחולק בין עשרה סניפים של בנק הדואר ברחבי הרצועה, בדומה לפעם הקודמת. כל הזכאים לקבל את המשכורות נבדקו ואושרו ברשימות שהוכנו מראש ונמסרו לשב"כ.

נזכיר, כי באיחוד הלאומי חזרו בהם מהתפטרותם יחד עם הבית היהודי, לאחר פרישת ליברמן מתפקידו. בהצהרה לתקשורת אמר אז השר נפתלי בנט כי במפלגתו מסירים את דרישותיהם הפוליטיות: "אנחנו נכונים לנסות, אם באמת הממשלה תתחיל סוף סוף להוביל לנתיב הנכון. הכדור עובר לראש הממשלה. המהפך הביטחוני יעמוד למבחן בשבועות הקרובים – האם נפסיק את המדיניות הרופסת מול חמאס? המבחן יהיה במעשים ולא במלים. הציבור שבע מילים. ולא נעמוד בצופים ביציע שבוחנים את ראש הממשלה אלא ניתן כתף בשמחה לסייע", דברי יו"ר המפלגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אין שינוי ולא יהיה שינוי - מפני
נעמי | 06-12-2018 19:54
גם כאשר ליברמן היה שר הבטחון הוא עשה מה שביבי אמר לו והדריך אותו. שום דבר לא היה על דעתו אלא ע ל ד ע ת ביבי בלבד. לכן אין שינוי ולא נראה שביבי רוצה לעשות שינוי-זה הבן אדם. לדאבוננו
2
לא דיי באי-ההעברת הכסף לעזה.
חייבים הרתעה. | 07-12-2018 8:45
להתעסק בעיקר.