מנדלבליט רומז: לא נהפוך את החלטת וועדת גודלברג - סרוגים

מנדלבליט רומז: לא נהפוך את החלטת וועדת גודלברג

היועמ"ש אביחי מנדלבליט הגיע היום לדיון בוועדת הכלכלה שם התייחס למספר סוגיות ובצל נאום נתניהו תמך במשטרה: "נותן גיבוי מלא למשטרה ללא כחל וסרק" אמר

author-image
מנדלבליט רומז: לא נהפוך את החלטת וועדת גודלברג
  (צילום: יהודה לוינגר סרוגים)

בצל נאום נתניהו אמש (ראשון) וסערת תיק 4000, היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט הגיע לדיון בוועדת הכלכלה בראשות ח"כ שלי יחימוביץ' לדון במעמדם של שומרי סף-  יועמ"שים, חשבים ונושאי תפקידים בשרות המדינה. מלבד היועמ"ש משתתף בדיון גם  נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ החבר בוועדת גולדברג.

מנדלבליט גיבה היום את המשטרה ואמר שהוא "נותן גיבוי מלא למשטרה ללא כחל וסרק".

לגבי וועדת גולדברג שסיכלה את מינויו של ניצב משה צ'יקו אדרי אמר: "טוב שהממשלה מילאה מ"מ למפכ"ל בינתיים כי לא צריך לקבל החלטה מהירה. וועדת גולדברג היא טובה אבל צריכה לייעץ לממשלה. יש לשמור על כבודו של השופט גולדברג ושל הוועדה בראשותו. הדיון נמצא כרגע אצלי ואנחנו שוקלים הכל."

כזכור מנדלבליט הגיע לדיון על שומרי הסף במקום המשנה ליועמ"ש דינה זילבר, בטענה כי מדובר בדיון רוחב על מעמדם של שומרי הסף ולכן חשוב שהוא עצמו יבוא ויאמר את עמדתו, הוא התייחס לכך היום כשדינה זילבר השתתפה יחד עם שרת המשפטים בוועדת כלכלה ואמר: "המשנה ליועמ"ש דינה זילבר מייצגת אותי ומופיעה בכנסת כפי שרואים בוועדת הכלכלה".

מנדלבליט והרשקוביץ בפתח הדיון (צילום יהודה לוינגר סרוגים)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו