ריבלין מצטרף: מאשר לעובדות בית הנשיא לשבות - סרוגים

ריבלין מצטרף: מאשר לעובדות בית הנשיא לשבות

בהתאם להנחיית מנכ״ל בית הנשיא, יוכלו עובדות המשכן לשבות במחאה נגד אלימות כלפי נשים. ובמרצ פנו למנכ"ל הכנסת על מנת שיאפשר לעובדות הכנסת לשבות גם הן

author-image
ריבלין מצטרף: מאשר לעובדות בית הנשיא לשבות
  (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יום שביתת הנשים על אלימות כלפי נשים: בהתאם להנחיית מנכ״ל בית הנשיא, הראל טובי, יוכלו עובדות המשכן המעוניינות בכך להשתתף ביום (שלישי) הקרוב במחאה נגד אלימות כלפי נשים.

המנכ"ל ציין כי הוא רואה במאבק להבטחת ביטחונן של נשים- צעד ראוי ונדרש, וכי בית הנשיא רואה עצמו שותף למהלכים ממשיים להגנה על כבודן של נשים ומעמדן.

בתוך כך, מפלגת מרצ פנו למנכ"ל הכנסת על מנת שיאפשר לעובדות הכנסת לשבות גם הן ביום שלישי "הקריאה מהחברה האזרחית היא ברורה – על הממשלה לקחת אחריות ולהיאבק באופן אמיתי למיגור האלימות כלפי נשים", רשמו במכתב חברי הכנסת.

"על הכנסת, שהיא ליבה הפועם של הדמוקרטיה הישראלית, לקחת חלק בזעקת הנשים בישראל נגד אלימות, עד למיגור התופעה המחרידה הזו. לפיכך אנו קוראים לך לאפשר לעובדות הכנסת להצטרף לשביתה ביום שלישי הקרוב ולקחת חלק במחאה המתעוררת בכל הארץ".

גם במפלגת העבודה הצטרפו לשביתה, כשמנכ"ל המפלגה, ציון סוקי, הודיע היום לעובדות ועובדי המפלגה כי עובדים המעוניינים לשבות ביום שלישי במחאה יוכלו לעשות כן, מבלי שיגרע יום מימי החופשה השנתית שלהם.

יו"ר המחנה הציוני ומפלגת העבודה, אבי גבאי: "כמה נשים עוד צריכות להירצח כדי שהממשלה תתעורר? זה לא פוליטיקה – זה חיי אדם. גם בנושא הזה, אפשר לשנות, אפשר ליישם תוכניות לטיפול מקיף בתופעה הזו. אני מתחייב שאנחנו נטפל בנושא הזה במלוא החומרה, כדי למנוע את הרצח הבא."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לבטל את מוסד הנשיאות, וככה יוטב לגברים ולנשים
שי | 02-12-2018 17:09
נו שוין, די ברור שרבלין יקפוץ על כל עגלה שתמתג אותו בתור הומניסט דגול.