ארדן: "תאגיד כאן הפכו בית דין שדה כנגד קצין מצטיין" - סרוגים

ארדן: "תאגיד כאן הפכו בית דין שדה כנגד קצין מצטיין"

השר ארדן תוקף הבוקר (חמישי) את תאגיד ״כאן״, שלדבריו "הפך את עצמו לצערי לבית דין שדה כנגד קצין משטרה מצטיין", לאחר שראיינו חוקר משטרה שתמה על מינוי מועמדו, המפכ"ל צ'יקו אדרי

ארדן: "תאגיד כאן הפכו בית דין שדה כנגד קצין מצטיין"
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

השר גלעד ארדן תוקף הבוקר (חמישי) את תאגיד ״כאן״, שלדבריו "הפך את עצמו לצערי לבית דין שדה כנגד קצין משטרה מצטיין".

וביקר את הדיווח של העיתונאים: "כל שקר,רכילות או טענה של אינטרסנט מוצגת כעובדה מוגמרת ובאופן חד צדדי ומעוות. אל תאמינו. זה הכל כדי לנסות להשפיע על וועדת גולדברג לקראת החלטתה. עצוב". לבסוף הוסיף כי המועמד "עשרות שנים נלחם בטרור ובפשיעה וסיכן חייו למען המדינה".

הדברים נגד ערוץ התקשורת הממלכתי, הגיעו בעקבות ראיון שערכו העיתונאים מרדכי גילת, תמר אלמוג ורועי ינובסקי עם חוקר המשטרה אפרים ארליך, שאמר לשניים כי "תרבות החיסולים קיימת, היא חלק מתרבות כפל הלשון. התרבות הזאת יכולה להגיע לעלילות. יש פה צבר של דברים שמעוררים סימן שאלה אחד גדול", ותמה: "איך אדרי ייכנס לתפקיד אחרי כל הדברים האלה?"

ארליך תקף את מינוי אדרי: "אין במינוי שום בשורה. כל הדיבורים של ארדן על לעשות סדר במשטרה – לפי ההתנהלות שלו זה הכל הבל הבלים. אותו גלעד ארדן אמר שאדרי לא יכול להמשיך במשטרה. השוטרים ראויים למפכ"ל הגון וישר, שלא דבק בו רבב".

אתמול עבר המועמד הבכיר למפכ"לות ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי בדיקת פוליגרף, היום כבר צפוייה להתכנס ועדת גולדברג למינוי בכירים. אם יאושר, כבר ביום ראשון הקרוב יובא המינוי לאישור הממשלה ויועלה לדרגת רב-ניצב.

אולם במידה ובדיקת הפוליגרף שעבר, תכריע את הכף לרעתו וועדת גולדברג ותפסול את מועמדותו, יעלה השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בפני הוועדה שם נוסף של מועמד רלוונטי להחליפו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אתם הקמתם את כאן
טובל ושרץ בידו | 29-11-2018 11:24
גוף בזבזני עם רייטינג זעום כמו של ערוץ 20. לסגור ולחסוך!
2
ארדן הכזבן
שוטר עברי | 29-11-2018 12:44
גלעד ארדן אתה כישלון שגורם נזק למשרד לביטחון פנים ברשות כבאות והצלה השהית מינוי נציב למעלה משנה מסיבות פוליטיות אתה משווע לקולות הכבאים בפריימריז לכן תמכת במועמד שלא נבחר וגרמת לו עוול. בשרות בתי הסוהר בוקא ומבולקא היום פורסם בגלי צהל תחקיר על ההפקרות שם ולזה אתה נותן גיבוי. ולמינוי המפכל אתה שנאמת מעל כל במה על הצורך לשמור על טוהר המידות מחליט למנות את מי שקופת שרצים מלאה בעברו וזו לא רכילות אלה עובדות. הראיון של הקצין ארליך קרמשניט שיקף בצורה הכי מדוייקת וראוייה את המצב שאליו הבאת את המשטרה אם אתה כזה גיבור ונחוש ומצייץ בטויטר תיזום עימות מול הקצין קרמשניט הוא יקרע לך את המסיכה אחת ולתמיד מהפרצוף ויסדר לך מקום ראשון מהסוף בפריימריז מכיוון שגם לחברי מרכז הליכוד נמאס ממך.
3
אדרי
שמיל | 29-11-2018 13:48
עצוב שיש שר כמוך!!!