בנט ממשיך לתקוף: "להוציא את המשפטנים מהחמ״לים" - סרוגים

בנט ממשיך לתקוף: "להוציא את המשפטנים מהחמ״לים"

שר החינוך ממשיך במתקפה נגד הפרקליטות הצבאית וכתב בטוויטר כי "צריך להוציא את המשפטנים מהחמ"לים. מפקדים צריכים לפקד, יועצים צריכים לייעץ". עוד טען כי "התקשורת יכולה לתקוף אותי, אך מה שאמרתי הוא עובדה"

author-image
בנט ממשיך לתקוף: "להוציא את המשפטנים מהחמ״לים"
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

בנט ממשיך המתקפה: יו"ר מפלגת הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט ממשיך להביע את עמדתו נגד הפרקליטות הצבאית, זאת לאחר שעורר סערה אמש כשאמר כי חיילי צה"ל מפחדים מהפרקליט הצבאי יותר משהם מפחדים ממנהיג חמאס.

"צריך להוציא את המשפטנים מהחמ״לים" כתב בנט הבוקר (שלישי) בטוויטר. "מפקדים צריכים לפקד; יועצים צריכים לייעץ". עוד ציין בפייסבוק כי "התקשורת יכולה לתקוף אותי כמה שהיא רוצה, אך מה שאמרתי הוא עובדה- עודף המשפטיזציה קושרת את ידי לוחמי צה״ל ומסכנת את חיי אזרחי ישראל".

כזכור, אמש בנט אמר כי "לוחמי צה"ל פוחדים מהפרקליט הצבאי הראשי יותר משהם מפחדים ממנהיג חמאס בעזה יחיא סנוואר" האמירה עוררה סערה נרחבת בארץ, כשראש הממשנלה בנימין נתניהו אמר בתגובה כי "חיילי צה"ל לא פוחדים מאף אחד". גם הרמטכ"ל גדי איזנקוט התייחס אתמול לדברים של בנט במהלך ישיבת פורום המטה הכללי של צה"ל, כשאמר כי "הפרקליטות הצבאית היא חלק מעוצמתו של צה"ל, ומסייעת לו כתף אל כתף עם המפקדים והלוחמים לממש את יעודו המבצעי ולנצח במלחמה".

במקביל, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט פרסם הודעה שבה הבהיר כי הוא תומך בפרקליטות הצבאית, זאת לאחר שעמד בראשנה במשך שבע שנים שכללו גם את מלחמת לבנון השנייה ומבצע עופרת יצוקה. "עמידה בהוראות הדין, גם בשעת לחימה, היא מקור עוצמה לצה"ל, למפקדיו ולחייליו" אמר. "הפרקליטות הצבאית, בראשותו של הפצ"ר אלוף שרון אפק, פועלת ללא לאות על מנת להעמיד לרשות צה"ל את המעטפת המשפטית הדרושה להפעלת עוצמתו הצבאית בכדי להכריע את אויבנו, תוך עמידה בהוראות הדין", הוסיף היועץ המשפטי. "אני מגבה באופן מלא את מלאכתם החשובה, המהווה חלק בלתי נפרד מהחוסן הלאומי של מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט צודק ועוד איך צודק אל תרפה בדבר חיילים
בנט | 20-11-2018 13:20
חיילים הפכו לברווזים ציד משפטנים אוכלי אדם. העיקר לרחם על מי ? מחבל. למה נקרא מחבל כי החייל הוא מחבל במעשיהם. בושה לאן הגענו...
2
במקום בית יהודי מציע לשנות השם לסיקריקין.
ירושלמי | 20-11-2018 15:59
מהרסייך ומחריבייך.....