מנהיג חמאס מאיים: מטח הרקטות הבא יגיע לתל אביב - סרוגים

מנהיג חמאס מאיים: מטח הרקטות הבא יגיע לתל אביב

מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר איים כי מטח הרקטות הבא מרצועת עזה יגיע לתל אביב ולערי גוש דן: "המטח הראשון שיכה את תל אביב יפתיע את ישראל". עוד פנה לנתניהו: "רצועת עזה נושאת את הרעל"

author-image
מנהיג חמאס מאיים: מטח הרקטות הבא יגיע לתל אביב
  מנהיג חמאס יחיא סינוואר (צילום: עבד ראהים חאטיב\פלאש 90)

חמאס ממשיך לאיים: מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר פנה היום (שבת) לממשלה הישראלית על רקע המבצע שהסתבך השבוע ברצועת עזה והוביל להסלמה בדרום, ואיים כי מטח הרקטות הבא מרצועת עזה יגיע לתל אביב ולערי גוש דן.

"שוחחתי עם מוחמד דף [מפקד הזרוע הצבאית של חמאס], והוא אמר לי שכל תקרית עם האויב מקרבת אותנו להבטחה של העולם הבא – סילוק הכיבוש" אמר. "דף ביקש למסור שתל אביב וגוש דן הן הבאות בתור. המטח הראשון שיכה את תל אביב יפתיע את ישראל".

במהלך דבריו סינוואר הציג אקדח עם משתיק קול, השייך לטענתו ללוחמי היחידה המיוחדת שהשתתפו במבצע. מה ההנהגה הישראלית חשבה כשהיא אפשרה את הכנסת הסולר, המענק הקטארי לתשלום משכורות הפקידים ולטובת המשפחות הנזקקות? שנמכור את הדם שלנו בעבור סולר ודולרים? הם התאכזבו, ומטרותיהם התבדו".

"אנחנו להוטים לשבור את המצור ולהעניק חיים הוגנים לעמנו שבידו הנשק בעזה", הוסיף והתייחס גם להתפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן בעקבות ההסלמה והפסקת האש: "אני פונה לנתניהו ולמי שימונה לשר הביטחון הבא- רצועת עזה נושאת את הרעל, ורצועת עזה תוביל אתכם למוות".

למרות האיומים מצד חמאס, נראה כי המחאה הפלסטינית ברצועת עזה דועכת בשלב הזה. על פי צה"ל, רק 8,000 מפגינים הגיעו לגדר הגבול בהפגנה שנערכה אמש. הפלסטינים טענו כי 14 נפגעו מאש צה"ל בדרגות פציעה שונות.

שר הביטחון המתפטר אביגדור ליברמן סיפר על ההסלמה שהובילה לפרישתו בפגישה שנערכה אמש עם ראשי רשויות בשער הנגב. "לא ייתכן שאחרי שחמאס משגר 500 רקטות לעוטף, הם מקבלים חסינות מהקבינט הישראלי" טען. "אנחנו מאכילים מפלצת שאם לא נעצור את ההתעצמות שלה, נקבל כאן בעוד שנה אח תאום של חיזבאללה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מה עם טילים על אריאל ?
שאלה | 17-11-2018 18:40
למה רק על תל אביב?
2
חס ושלום!!! הפרה מדברת ובסוף נשחטת!!!!
שרה | 17-11-2018 18:45
ימח שמם הערבים!!!!!
3
כמו שסוינוואר מאיים כך ישראל מאיימת.
יפה יוסף | 17-11-2018 19:03
בתורת משה רבנו יש מצווה להלחם כי מלחמות זה חלק ישראל עד הגאולה השלמה בקרוב מאוד.אז חאמס לא מוסיף דבר באיומיו.
4
בטוחני
קצין בכיר | 17-11-2018 19:26
אדון יחיא תקשיב טוב ותעביר תמסר הזה לכול החבורה שלך בשלב הבא אתם כבר לא תהיו בחיים קחו את זה בחשבון ותעביר את המסר הזה הלאה
5
נתניהו כבר היתקפל
נתן | 18-11-2018 6:24
החמס ניצח לא צריך לאים הם יקבלו את הכל אולי פינוי עוטף עזה
6
איזה אקשן יהיה וואו
אנה | 25-11-2018 21:15
אני מקווה שהם יירו גם לבת ים