הפסטיגל מאחוריהם: אנדרדוס השיקו להיט חנוכה למגזר

הפסטיגל מאחוריהם: אנדרדוס השיקו להיט חנוכה למגזר

אנדרדוס השיקו אמש (ג') בפרמיירה חגיגית את המחזמר "מערת האוצר", שמקווה להיות להיט החנוכה של המגזר ולא שכחו את תושבי הדרום- צפו

author-image
צפו: המחווה המרגשת של אנדרדוס לתושבי הדרום
  (צילום: יחצ)

הפסטידוס של אנדרדוס: כ-500 אנשים השתתפו אמש (ג') בפרמיירה החגיגית של המחזמר "מערת האוצר", מבית היוצר של חבורת אנדרדוס בהיכל התרבות שבפתח תקווה.

מעל מאה מהצופים באולם היו תושבי הדרום, שחברי ההפקה ביקשו להזמין בחינם כדי להקל עליהם במקצת ולתת להם הפוגה מרעננת מהמצב המתוח בו הם נמצאים. בתום האירוע עלו תושבות הדרום וביקשו להודות להפקה על המחווה המרגשת.

זו השנה השלישית שחבורת אנדרדוס יוצרים מחזמר מיוחד לחנוכה, בהפקה משותפת עם המפיק והאמרגן יהודה קלמן. כמיטב המסורת, גם השנה המחזמר מורכב מתוכן מעשיר וחינוכי, תפאורות מרהיבות ומתחלפות, תלבושות מדהימות, ומחזה מקורי, מרגש ומלא הומור.

השנה העלילה מתפתחת סביב עלי השודד האמיץ שמחליט יום אחד לשנות את דרכיו, אבל כשהסולטן הרשע דולק בעקבותיו וחבריו השודדים לא נותנים לו מנוח, הוא מגלה שלחזור למוטב זה לא עסק פשוט. ההצגה נעה סביב השאלה האם יצליח עלי להישאר נאמן לעצמו מבלי לאבד את חבריו, וכן למצוא את מה שמסתתר במערת האוצר המסתורית.

את המחזה כתבו חברי אנדרדוס – אשר בן אבו, יאיר יעקבי, נדב נוה, ומתן צור, והם מככבים ומשחקים את שלל הדמויות המגוונות והססגוניות המופיעות בו.

על הפקת המחזמר הופקדו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בהם: הבמאי אורי אומנותי, שזכה בפרס ההצגה הטובה ביותר לתיאטרון ילדים 2016, מעצבת התלבושות והתפאורה מאיה פלג, הכוריאוגרף דורון ישינסקי, מעצב התאורה יהודה זריהן, המלחין והמעבד חגי דוידוף, ועוד.

הבמאי אורי אומנותי מסר בתום פרימיירת הבכורה:  "שמח לקחת חלק במחזמר מיוחד זה, המאגד בתוכו קהל צעיר ומרוצה מהמגזר הדתי. עבדנו קשה כדי להעשיר ולהעניק את המופע התרבותי ביותר והמצחיק ביותר לצופים. אני נהנה לעבוד עם חבורת אנדרדוס בכל פעם מחדש, אפילו החזרות איתם זה חוויה וצחוק. ממליץ לכולם לבוא ולצפות, ובעיקר לצחוק".

המופעים הבאים יתקיימו במהלך חג החנוכה בכל רחבי הארץ, עד אז חודש כסלו שמח לכולם!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איפה רוכשים כרטיסים?
מיכל | 15-11-2018 7:46
לחנוכה