יוגב לנתניהו: "תיק הבטחון צריך לעבור לבית היהודי" - סרוגים

יוגב לנתניהו: "תיק הבטחון צריך לעבור לבית היהודי"

חבר הכנסת מוטי יוגב כינה את התפטרותו של ליברמן "בריחה מאחריות" וקורא לנתניהו לתת לבית היהודי את תיק הבטחון: "ידע לממש את כובד האחריות"

author-image
יוגב לנתניהו: "תיק הבטחון צריך לעבור לבית היהודי"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

דרמה במערכת הפוליטית.

שר הבטחון אביגדור ליברמן הדהים את המערכת הפוליטית כשהודיע לפני זמן קצר (רביעי) על התפטרותו מתפקיד שר הבטחון בעקבות מה שהוא מגדיר "הרפיסות של ישראל מול חמאס".

חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי, קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתת לנפתלי בנט את תיק הבטחון. יוגב תקף את ליברמן ואמר: "להיות שר ביטחון במדינת ישראל זאת אחריות גדולה מאוד. להיות חלק מהקבינט ומממשלת ישראל זו מחויבות ואחריות עוד יותר כוללת. דעתי האישית הייתה מאז ומעולם שגם ליישובי הדרום מגיעה הגנה. מדיניות כזאת מחייבת פגיעה הרבה יותר קשה בנקודות ההכרעה של הטרור בעזה, כולל פגיעה בראשי חמאס, בכדי לתת הגנה ליישובי הדרום".

יוגב הוסיף כי "יחד עם זאת, אני מכיר גם במכלול האיומים מצפון ובאתגרים הרבים העומדים לפתחה של מדינת ישראל ועל כן אני סבור שהתפטרות משמעותה בריחה מאחריות".

יוגב הבהיר כי "בנקודת הזמן הזאת, הבית היהודי היא השותפה הבכירה לממשלת הליכוד והשר נפתלי בנט ידע לממש את כובד האחריות כשר הביטחון, בהגנה על מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו