אמה של אדל ביטון התפרצה לעבר זנדברג וסולקה מהדיון - סרוגים

אמה של אדל ביטון התפרצה לעבר זנדברג וסולקה מהדיון

אמה של אדל ביטון הי"ד  שנרצחה בפיגוע אבנים הוצאה מדיון בכנסת לאחר שהתפרצה לדברי חה"כ זנדברג: "אם זה היה ילד שלך היית מתנהגת אחרת", קראה לעברה, "תתביישי לך. עוכרת ישראל"

אמה של אדל ביטון התפרצה לעבר זנדברג וסולקה מהדיון

אדווה ביטון, אמה של אדל ביטון הי"ד שנרצחה בפיגוע אבנים הוצאה מדיון בכנסת לאחר שהתפרצה לדברי חה"כ זנדברג: "אם זה היה ילד שלך היית מתנהגת אחרת", קראה לעברה, "תתביישי לך. עוכרת ישראל".

זנדברג השוותה בין מחבלים לרצח תאיר ראדה ואמרה: "תארו לעצמכם שבמקרה של תאיר ראדה היינו שולחים את זדורוב לעונש מוות? הסמכות לקחת חיים, היא דבר שהיינו צריכים לדחות על הסף כחברה אנושית. בזמן שהעולם הולך ומתנער מהדבר הברברי הזה, ישראל הולכת ומחבקת את הדבר התת אנושי הזה? אני מתביישת ששמי ייכתב כמי שלקחה חלק בדיון כזה".

"כמו שהדברים מתנהלים כאן אין שום טעם בדיון כי יש כאן חבירה של כמה כוחות נחוצים ופופוליסטים כולל, נציגים של עמותת קש שרה"מ מגייס לה כספים", כשהיא מתכוונת לתנועת 'אם תרצו'. אולם ביטון התפרצה וקראה לה לחזור מהדברים.

היא פנתה לחברי סיעת ישראל ביתנו: "אתם חבורה של סוכנים ריקים ששלח הבוס, בובות ריקות, שכשצריך לתת משהו למפלצת הבייס הימני, במקום להודות על האמת שצריך לפתוח צוהר מדיני, אתם מביאים עונש מוות בזוי".

ועדת החוקה התכנסה לדון בחוק גזר דין עונש מוות למחבלים, שיזמו הח"כים רוברט אילטוב, עודד פורר ויוליה מלינובסקי, מישראל ביתנו בהכנה לקריאה ראשונה.

בהתאם להסכמות קואליציוניות החלק היחיד שיקודם בהצעת החוק הוא שינוי הרוב הנדרש בבימ"ש צבאיים ביהודה ושומרון מ"פה אחד" ל"רוב דעות", כך שלא יצטרכו הכרעה של שלושה שופטים אלא יסתפקו ברוב רגיל להטלת עונש מוות על מחבל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
21 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
אדווה את מביישת אותנו
תושב יקיר | 14-11-2018 14:05
שכן שלך.
התכוונתי לתושב יקיר המתנשא..
בני ברקי | 14-11-2018 20:46
ושוב אומר לך שאתה טיפש. כדאי שתקשיב לעצת זה שביקש ממך לעזוב את הישוב
אשכנזי טינופת ביבים בן בליעל תחזור לתנור שבאת
אדולף | 14-11-2018 16:21
ממנו ותיקח את כל משפחת הזבל הלבן שלך.
תירגע. שב. שתה כוס מים
בני ברקי | 14-11-2018 16:18
טיפש
2
זנדברג צודקת!!!!!
אבי | 14-11-2018 15:50
אדווה לא מתאים ההתנהגות שלך.
תמר למה נגדנו
אלי | 15-11-2018 3:58
לא מבין אותך רוצחים יהודים ואת מגינה על החמאס
3
תמר ממשיכה את מסורת עראפת.
חלי | 14-11-2018 17:30
תמר, בנשמתך את יודעת שאין בך רוח יהודית. לכי עברי את המתרס והצטרפי לעמיתייך המחבלים. רדי לנו מהוריד, עייפנו ממשתפי פעולה, בכל הדורות משחר קיומינו וגם בשואה האיומה לא חסרו בוגדים. הניחי לנו ולכי לך. עייפו ממך את מוררת בחילה.
משתמע מדבריך
נפלאות השכחה | 15-11-2018 4:44
שעונש מוות הינו חלק אינטגרלי מהרוח היהודית. אישית חולק.
4
מוסר של אף אחד
זדנברג | 15-11-2018 4:20
זדנברג מרץ חרטה על דגלה ערכים לכאורה ליברליים מאוד. הבעיה היא או הפופוליסטיות או חוסר ההבנה שלך של החיים. את אייכמן לא היית מוציאה להורג? היית מוציאה - מכאן אני מבין שיש פשעים שלפי דעתך זה מוסרי ואף חובה להוציא להורג. נתקדם. האם רוצח משפחה שלימה עם תינוקות . מוסרי להוציא להורג ויש וודאות של 100% שהוא זה שביצע (אין טעות בזיהוי) הטענה שלי היא שזה מוסרי במקרים מסויימים להוציא להורג. יש פשעים שאנשים מבצעים שזה יהיה לא מוסרי לא להוציא להורג . שאילת מיליון הדולר? מי יקבע מה הגבול. לא חסרים אנשים רגישים ומוסריים במדינה..
הוצאה להורג במקרים של רוצח ודאי שמהווה סכנה ל
זהבי | 07-05-2019 19:32
היא עונש ראוי והגנה על הציבור. כמובן צריכה להיעשות בזהירות ולא בסיטונאות אבל כשצריך צריך. היה חוסך קרבנות...
אחד מהשנים
נפלאות השכחה | 16-11-2018 3:35
או שלקיחת חיים הינה דבר פסול ובלתי מתקבל על הדעת, או שזה תלוי במצב. ברגע שבחרת בשני, מן הסתם מבין אתה שעכשיו תלוי אתה בפרשנות האישית של כל אחד ואחד. וזהו גם השעור שנלמד, זה לא יותר שאסור, זה רק שאלה של על איזה בסיס. בהצלחה.
5
קשה לאנשים להפנים...
נפלאות השכחה | 15-11-2018 4:42
עונש מות הינו עבר שאין לו מקום בחברה מתוקנת. ברגע וניישם אותו, הפסדנו. כל הצדקה להיותינו זכאים, על הארץ, לחרותינו, להיותינו בני אדם, נעלמת לה ברגע. הופכים אנו לאויבינו. מבין את הכאב, מבין את הרצון להתנקם, מבין הרבה דברים, ואז שם בצד, ועושה את הדבר החכם, הדבר הנכון. הדבר היחידי שמדינה דומקרטית בזמן הזה מסוגלת לעשות.
6
אישה מדהימה כול הכבוד לך צודקת בכול!!!
אנחנו מחזקים אותך | 15-11-2018 7:44
7
אני מתפלאת מאד על חוסר ההוגנות המשווע!
אמונה | 15-11-2018 11:49
להפתעתי הרבה, הכתבה לא משקפת דבר ממה שהתרחש אתמול בדיון המדובר. הסתכלתי באתרים אחרים, ושם הובאו הדברים של חכ זנדברג במלואם וכן התגובה המלאה של דר אדווה ביטון. זיעזע אותי לראות כיצד כותרת הכתבה לוקחת צד פעיל ושונה לגמרי ממה שהתרחש, כאילו אדווה ביטון היא טיפוס מתלהם וכך התפרצה בכנסת וסולקה משם. בדיון עצמו דיברה זנדברג בצורה מביישת ופוגעת, הרבה יותר מכפי שנראה כאן, בסרטון הקצר והבלתי אובייקטיבי, והצורה שבה ענתה לה דר אדווה ביטון הייתה מכבדת ככל הניתן לאחר דברים שכאלה ובצורה עניינית בלבד. רק לאחר שהמשיכה זנדברג עם הדיבורים המכוערים שבהם התחילה, התפרצה אדווה ביטון וזעקה את זעקת העם והמשפחות השכולות. מדינת ישראל, בכללותה, מחבקת ואוהבת משפחות שכולות. היה זה ביזיון לראות כיצד חכ מזלזלת באופן כה ניכר ומכוער במשפחות השכולות ובאנשי הימין שיש להם יצרים (להרוג את המחבלים) ומביאים בכל פעם מישהו אחר להעביר חוקים שערורייתיים. ביזיון שאף אחד מן החכים לא עצר את ההשתלחות המכוערת והמביישת הזו, שלא מתאימה להלך הרוח הכללי במדינת ישראל. את כל זה לא יכולתם לראות בסרוגים, כיוון שסרוגים הביאו סרטון מבייש ובלתי מכבד בעליל, של דר אדווה ביטון מסולקת מן המליאה. לא טרחתם להביא, כתבי סרוגים, את הדיון המלא או את שני הצדדים מספיק זמן, עוד לפני ההתפרצות, לא טרחתם להביא את התגובה של אדווה ביטון על מה שהתרחש באולם. אני מופתעת שמה שמשתמשים בו בסרוגים הוא רכילות זולה, לא עניינית, ועקרה מכל תוכן. אני מאמינה שזה גרם עוול נורא, כיוון שהסרטון הקצר הזה והלכאורה אובייקטיבי מציג את זנדברג באור חיובי ושלו יותר, ואת אדווה ביטון כמתפרצת שלא יכולה לשלוט בעצמה. לא שמעתם כיצד דיברה זנדברג, ואתם עושים עוול נורא לאדווה, שתמיד כל כך עניינית ושלוה, והפעם זעקה את זעקת כולנו - כל תושבי הארץ שנמאס להם מהפיגועים, מהצורה שבה הממשלה מטפלת במשפחות המחבלים ובמחבלים עצמם לאחר הפיגוע. (להזכירכם - המחבלים הללו באו עם יצרים ועם כוונה מלאה להרוג...) מקווה מאד שהכתבה המבישה והסרטון אתה יורדו מעל במת סרוגים כיוון שזה מביע חוסר כבוד עצום למשפחות השכולות ולעם ישראל כולו, יחד עם חוסר אובייקטיביות משווע.
בול.
זהבי | 07-05-2019 19:34
ניכרים דברי אמת
כל מילה בסלע - וכל מילה נוספת - מיותרת.
אוראור | 16-11-2018 10:56
אין לי פה עוד מה להוסיף!
תודה על העדכון
tt | 16-11-2018 9:29
נלך לאתרים אחרים לחפש את האמת ... חשוב מאוד להבין את כל הסיפור חצי סיפור חצי אמת= שקר
8
אדווה - אני איתך. צודקת במליון אחוז.
זהבי | 07-05-2019 19:27
רואה ולא מאמינה שזה קורה. ארבע משפחות יושבות שבעה השבוע על הרוגי מתקפת הטרור מעזה. מי יודע כמה קרבנות נחסכו על כל מחבל שאינו בחיים.
9
מאחלת לשרמוטה השמאלנאצית הזאת שישחטו
אוראור | 10-05-2019 18:26
וידקרו את הילדים והנכדים שלה - א ז כבר נראה מה היא תגד - יימח שמה!
10
יימח שמה ושם זכרה של הזונה - דברג הזאת - מי
אוראור | 26-06-2019 10:26
היא חושבת שהיא לעזאזל????????????????????
11
שזונה דברג השרמוטה הזאת כבר תהיה אם שכולה
אוראור | 06-12-2019 12:27
בעצמה - ואז כבר נראה מה היא תגיד!