תוגברה האבטחה סביב עופר ברקוביץ - סרוגים

תוגברה האבטחה סביב עופר ברקוביץ

לאחר התייעצויות, תוגברה האבטחה סביב המועמד לראשות ירושלים עופר ברקוביץ. במטה התעוררות האשימו את דרעי: "אמירה חמורה, חציית קו אדום שמתווספות לקריאות הסתה"

author-image
תוגברה האבטחה סביב עופר ברקוביץ
  (צילום: חיים גולדברג/ כיכר השבת)

בימים האחרונים גוברים האיומים כנגד המועמד לראשות ירושלים עופר ברקוביץ, נטען היום (ראשון) במטה התעוררות. בעקבות כך ולאחר התייעצויות, תוגברה האבטחה סביבו.

בהתעוררות מציינים בנוסף כי "צוותים שלמים של עבריינים המשחיתים את שלטי התעוררות הפוגעים בהליך הדמוקרטי ומסיתים ללא הכר בעופר ברקוביץ ובתנועת התעוררות".

השטן הוציא צו 8

האבטחה תוגבה בין היתר בשל האמירות האחרונות כנגד ברקוביץ, לפי הם תקף השר דרעי ואמר: "השטן הוציא 'צו 8' לכל הפמליה שלו, להרוס את הדבר הזה. הוא מבין שירושלים, אחרי 10 שנים של חילון, הולכת לקבל צביון אחר, והוא גייס את כל הפמליה כדי לחבל ולהרוס כל מה שאנו מנסים לעשות".

ביום חמישי האחרון פורסם באתר כיכר השבת, המתקפה של דרעי על ברקוביץ. "בסיבוב הראשון", פתח דרעי את דבריו בכינוס רבני קהילות למען ליאון, "היו שאלות למה לא מועמד חרדי, וכל אחד נהג לפי רבותיו. הציבור שלנו, 35 אלף איש, הצביעו לש"ס ולמשה ליאון. קידוש ה' גדול. אבל עכשיו התמונה ברורה: לא צריך להיות תלמיד חכם בשביל לדעת את האמת לאמיתה. כל אחד רואה מה מול מה"

נגד דבריו של דרעי הגיבו בהתעוררות: "לא יעלה על הדעת ששר במדינת ישראל יתבטא בצורה כזו. האמירה של השר דרעי היא חמורה וחציית קו אדום ומתווספת לשלל אירועים וקריאות הסתה כנגד ברקוביץ ועל כן הוחלט לשמור על בטחונו"

עוד הוסיפו: "צר לנו שמי שמנסה לפלג עושה זאת באמירות המובילות לאלימות ומעבירות מסר לציבור כי אלימות היא דבר הכרחי על מנת לנצח בבחירות דמוקרטיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
עוד טריק במערכת הבחירות. אבל הוא לא ייבחר
כס המשפט רקוב | 11-11-2018 12:57
הבוחר בברקוביץ כנותץ חומות ירושלים
2
ליאון דתי לאומי וימני ברקוביץ חילוני ושמאלני
ארי | 11-11-2018 13:49
רק ליאוןן
3
כמה לחץ יש
אלי | 11-11-2018 15:33
אצל ברקוביץ. מה קשור שטן אליו. דרעי אמר שהשטן עושה מחלוקת עם החסידים. זה הכל. זוהי שירת הברבור של ברקוביץ. מקווה שליאון יהיה ראש העיר של כולם. ולא ברקוביץ שהוא קיצוני מבחינה דתית ולאומית. צריך רק מישהו באמצע. רק ליאון.
4
ליאון אסון מכל הבחינות
יואב | 11-11-2018 15:47
ליאון הוא בובה של המושחת אריה דרעי, שעכשו גם החל להסית נגד ברקוביץ. אם יקרה משהו לברקוביץ או למי מאנשי תנועתו- הדם יהיה על ידיו של דרעי. בחירה בליאון היא בחירה בשחיתות.
5
שני הצדדים
אלמוני | 12-11-2018 11:25
אם יש משהו שאני מתעב, זה שקרים וסילופים, כמו פרסום הדברים של דרעי על 'השטן', בלי לציין שהוא התכוון לפלג הירושלמי ולגור, שחברו לברקוביץ. בדיוק כמו תעמולת בחירות שקרית שזויפה על שם ליאון, בידי שתי הקבוצות האלה. אם רצונכם לצפות בהתעצמות הפלג הירושלמי, בסירחון ההפגנות, בכבישים החסומים, ובשתלטנות של חסידי גור, תצביעו ברקוביץ. אם אתם לא רוצים לתת יד לזה, תצביעו ליאון. התמיכה של דרעי במקרה הזה, היא הרע במיעוטו.
6
פושע שמתהלך חופשי ורק עושה נזק . סמל הפירוד
תם | 12-11-2018 15:46
זה דערי!