"ליברמן ונתניהו מספיק עם הדיבורים, זה הזמן לפנות" - סרוגים

"ליברמן ונתניהו מספיק עם הדיבורים, זה הזמן לפנות"

יו"ר ועדת הפנים יואב קיש: "נתניהו וליברמן, מספיק עם הדיבורים בחאן אל אחמר" כל אמר יו"ר שדולת ארץ ישראל בסיור הבוקר בחאן אל אחמר עם אנשי תנועת רגבים והמטה הלאומי בליכוד.

author-image
"ליברמן ונתניהו מספיק עם הדיבורים, זה הזמן לפנות"
  תנועת רגבים

יושב ראש ועדת הפנים, חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד), סייר הבוקר בחאן אל אחמר עם אנשי תנועת רגבים והמטה הלאומי בליכוד.

הסיור מתרחש שלושה שבועות לאחר הצהרת נתניהו על דחיית הפינוי בחאן אל אחמר והבטחתו לאחר מכן כי חאן אל אחמאר יפונה.

מאיר דויטש וישי חמו, מתנועת רגבים סקרו בפני חבר הכנסת קיש את המשמעויות המשפטיות והאסטרטגיות של המרחב. "הרשות הפלסטינית עושה הכל כדי להשתלט על מרחב אדומים האסטרטגי, על מנת לייצר רצף טריטוריאלי בשליטתה בין רמאללה, בית לחם ויריחו. חאן אל אחמר הוא מקרה בוחן לשלטון החוק ולמשילות הישראלית".

"שר הבטחון ליברמן ולראש הממשלה נתניהו, מספיק עם הדיבורים, זה הזמן לפנות", אמר חה"כ קיש. "חאן אל אחמר הוא עוד ניסיון ערעור על הריבונות הישראלית ע"י הרשות הפלסטינית במימון האיחוד האירופאי ולהשתלט על שטחי מדינת ישראל. זה הזמן לפעול ע"פ חוק ולפנות".

"יש את כל התשתית המשפטית החוקית"

נתן אנגלסמן, יו"ר המטה הלאומי בליכוד אמר בתום הסיור, כי הוא מצפה מחבר הכנסת קיש להוביל דיון דחוף בוועדת הפנים, על מנת לוודא כי מימוש פסק הדין יבוצע בהקדם.

במהלך השבוע צפויים חברי כנסת נוספים מהליכוד לבקר במקום יחד עם פעילי המטה.

יגאל דילמוני מ.מ. מנכ"ל מועצת יש"ע אמר בסיור: "יש את כל התשתית המשפטית החוקית והתמיכה הפוליטית על מנת לבצע את פסק הדין של בג"צ לפנות את חאן אל אחמר. דווקא עכשיו אסור לוותר ולהתקפל מול הרשות הפלסטינית שמנסה להשתלט על שטחי סי. אני מברך את ח"כ יואב קיש שקורא היום לפנות את המאחז הלא חוקי באופן מיידי".

אמש תקף גם השר לשעבר גדעון סער בטוויטר וכתב:

העקיצה של סער מגיעה כמובן על רקע היחסים העכורים בין השניים, לאחר שנתניהו טען ששר בכיר עושה לו פוטש ואף מקדם את החוק המכונה "חוק סער"- תיקון לחוק יסוד הממשלה, שהנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על ראש מפלגה בלבד ולא על אחד מחברי הכנסת שיש לו הסיכוי הגבוה ביותר להרכיב ממשלה. לאחר התנגדות ש"ס ודרישה לדון בחוק בפורום ראשי הקואליציה, החוק נדחה לשבוע הבא ונתניהו הבטיח שיטפל בזה לאחר שיחזור משהותו בפריס, אליה המריא אמש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו