ארה"ב: 12 הרוגים מירי במועדון לילה בקליפורניה - סרוגים

ארה"ב: 12 הרוגים מירי במועדון לילה בקליפורניה

12 בני אדם נהרגו באירוע ירי שהתרחש במועדון לילה בעיר "ת'אוזנק אוקס" שבקליפורניה. על פי הדיווחים, היורה זרק רימוני עשן לתוך המועדון ופתח באש לעבר הנוכחים במקום. בנוסף, בין 11 ל-20 אנשים נפצעו באירוע

author-image
ארה"ב: 12 הרוגים מירי במועדון לילה בקליפורניה
  זירת האירוע בקליפורניה (צילום: עמוד הטוויטר של רשת NBC News)

כלי התקשורת בארה"ב מדווחים כי לפחות 12 בני אדם נהרגו ומספר נוספים נפצעו באירוע ירי שהתרחש במועדון הלילה "בורדרליין" בעיר "ת'אוזנד אוקס" שבמדינת קליפורניה.

המשטרה המקומית מסרה כי האירוע התרחש בסביבות השעה 23:30 (לפי שעון מקומי) במהלך ערב של סטודנטים בקולג' מקומי בעיר הממוקמת 40 ק"מ מלוס אנג'לס. בעיתון "לוס אנג'לס טיימס" דיווחו כי לפחות 30 יריות נורו במהלך האירוע. על פי ההערכות, בין 11 ל-20 אנשים נפצעו באירוע. הפצועים הועברו לבית החולים כשמצבם עדיין לא ידוע בשלב הזה. קונסול ישראל בלוס אנג'לס, סם גרונדוורג, עדכן כי ככל הידוע לו אין נפגעים ישראלים באירוע הירי.

"הייתי מחוץ למועדון ודיברתי בטלפון עם אבי, כשלפתע שמעתי פיצוצים חזקים" סיפר עד ראייה שנכח במקום. "ישר נשכבתי על האדמה, ראיתי שהמאבטח בכניסה מת ואדם עם רובה נכנס למועדון. הוא זרק רימוני אשן והמשיך לירות. אנשים זרקו כיסאות על החלונות כדי לברוח דרכם". עוד תיאר את היורה כ"אדם גבוה עם משקפי שמש ומעיל שחור".

כוחות משטרה הוזעקו למקום ופעלו ללכוד את היורה. השוטרים עדכנו כי התפתח במקום קרב יריות, במהלכו לפחות אחד השוטרים נפצע. היורה נמלט מהמקום, אך נורה ונהרג לאחר מרדף משטרתי נרחב ברחבי העיר.  תושבי הרחובות הסמוכים הורו להישאר בביתם. בשלב הזה נסיבות האירוע אינן ברורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו