אביה של הנרצחת בברקן זועק: "ליברמן לא עושה את העבודה"

אביה של הנרצחת בברקן זועק: "ליברמן לא עושה את העבודה"

בראיון לאילנה דיין בגלי צה"ל הבוקר (יום ה') אומר רפי לבנגרונד אביה של קים לבנגרוד יחזקאל ז"ל, שנרצחה בפיגוע: "צה"ל לא הורס את בית המחבל? שר הביטחון לא עושה את העבודה שלו. ליברמן לא יכול למלא את תפקידו."

אביה של קים זועק: "ליברמן לא עושה את העבודה"
  (צילום: באדיבות המשפחה)

עוד הוסיף האב בשיחה: "שר הביטחון מחלק הוראות לצבא. הצבא חילק כרוזים לתושבים ביהודה ושומרון בהם הוא מודיע שמי שיסייע למחבל ביתו ייהרס, שמעתי שנתפסו סייענים, ביתם נהרס? מה הבעיה להוריד את כל הבית של המחבל ולא לעשות חצי עבודה. להסתתר מאחורי בג"צ זה להסתתר מאחורי בן אדם שלא רוצה לעשות שום דבר. ואם הוא לא רוצה לעשות כלום אז כנראה הוא לא יכול למלא את תפקידו. יש לך אג'נדה מסוימת אנשים בוחרים לפי זה אתה לא יכול לרמות את הציבור."

לגבי המגבלות המשפטיות אמר לבנגרוד: "תהרסו את הבית ואם בג"צ יורה שזו טעות, מקסימום תבנו אותו מחדש. את הבית של המחבל אפשר יהיה לבנות מחדש, את הבת שלי אי אפשר להחזיר בחזרה. "

בוטלה הפגישה בין שר הביטחון למשפחה

(צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

אתמול ביטל ליברמן פגישה שתוכננה לו עם משפחתה של קים לבנגרונד יחזקאל ז"ל בגלל הדלפה של שיחה של האב רפי עם קצין ממשרד הביטחון, לאחר שזו שפורסמה בחברת החדשות. בשיחה שהתקיימה בין השניים נציג המשרד ניסה להסביר את המגבלות בהריסת בית המחבל. האב רפי אמר היום לאילנה דיין: "התקשר בחור והשיחה מוקלטת, הוא לא הציג את עצמו כקצין וגם לא נאמר בשיחה שצריכים לשמור את השיחה בנינו בסודי סודות ואסור לגלות את מה שנאמר."

כך כתב אתמול שר הביטחון במכתב ששיגר למשפחה:"ביקשתי לפגוש אתכם בנפש חפצה ומתוך כוונה כנה לשמוע וגם לעדכן אתכם במצוד אחר רוצח יקיריכם. הזמנתי למפגש נציגים בכירים מצה"ל ומהשב"כ, כדי להציג לכם באופן מעמיק ובלתי אמצעי את מאמצי מערכת הביטחון ללכידת המחבל ולהריסת ביתו. לצערי הרב, כאשר שיחה עם קצין צה"ל בדרגת סגן אלוף, שהתקשר אליכם בהנחייתי, מוקלטת ומודלפת לתקשורת, עם כל הצער וההבנה, לא ניתן לקיים שיח פתוח. לפיכך, הפגישה שתוכננה, לא תתקיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מדיניות
אחד העם | 08-11-2018 14:01
עם כל הכבוד למשפחות השכולות - ויש הרבה כבוד וסימפתיה - השכול שלהן אינו נותן להם רשות להשתלח בממשלה ובצבא. אנשים רבים עושים לילות כימים כדי ללכוד ולהעניש את הרוצח, אך המשפחות מרשות לעצמן לטעון שלא נעשה מאמץ של ממש ללכוד אותו. מדיניות, של הריסת בתים וכל נושא אחר, לא יכולה להיקבע על פי רצון המשפחות השכולות - להן יש תחושות ומניעים אמוציונליים ולא תמיד ניתן לפעול על פיהם.
אבא של הנרצחת
שירלי בת דודה של קים | 08-11-2018 17:50
אחד העם יקר לא מאחלת לך להיות במקום של משפחה אומללה שאבדה את היקר לה. אם תהיה במקום הזה יהיה לך זכות להעביר את הביקורת המטופשת שלך על רפי לבנגרונד אבא של קים. הוא לא משתלט באף אחד הוא מדבר מדם ליבו.ואם לא ראית אף פעם ילד שלך שוכב ירוי וכפות עם הפנים לרצפה ואחר שמעת נציג ממשלתי אומר דיהרסו מרתף עדיף שתסתום את הפה.