התפוצצה הפגישה בין משה ליאון וחגית משה - סרוגים

התפוצצה הפגישה בין משה ליאון וחגית משה

הפגישה בין יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה למועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון התפוצצה. הטענה: דרישות מוגזמות ששלא ניתנות למילוי. ממטה ליאון נמסר: "לא מנהלים משא ומתן דרך התקשורת"

author-image
התפוצצה הפגישה בין משה ליאון וחגית משה

הפגישה בין יו"ר הבית היהודי בירושלים חגית משה למועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון התפוצצה. השניים נועדו הבוקר (ראשון) במסגרת המשא ומתן לקראת הסיבוב השני שיכריע מי יעמוד בראש העיר

הטענה מול משה היא, כי הדרישות שהציבה הן מוגזמות ולא ניתנות למילוי. בהן בין היתר: סגנות ראש עיר לחמש שנים, תיק הכספים, תיק חינוך המלכתי דתי ומינוי רב ראשי מהציונות הדתית.

משה, שקיבלה ביום שלישי האחרון  בבחירות למועצת העיר 14,252 קולות, המהווים שני מנדטים מכובדים לרשימתה הבית היהודי – האיחוד לאומי החליטה ללכת על כל הקופה, כשבמקביל לליאון היא מנהלת משא ומתן גם עם המועמד המתחרה עופר ברקוביץ.

בתוך כך, מוקדם יותר פרסמנו כי בפגישה שהתקיימה היום בביתו של הרב איתן אייזנמן, השתתפו גם הרב צפניה דרורי, הרב יעקב אריאל והרב חיים דרוקמן. במהלכה דנו על שתי שאלות- שאלה ערכית ושאלה טכנית, שלדברי גורם שהשתתף בפגישה, "לכל אחד מהמועמדים יש גיבנת".

לדבריו, "ברקוביץ' צריך לתת הבהרות בקשר לתדמית השמאלנית שדבקה בו ולא לחינם", ואילו משה ליאון צריך לתת הבהרות משמעותיות "האם הוא יכול לנהל את העיר בלי התדרוכים וההוראות הישירות של דרעי"?

ממטה משה ליאון נמסר בתגובה: "אנחנו מכבדים את הציונות הדתית על כל חלקיה, ורואים בה שותפה חשובה להמשך הדרך לצד שותפים נוספים. אנחנו לא מנהלים את המשא ומתן הקואליציוני דרך התקשורת. כאשר יהיה לנו על מה לדווח נעשה זאת באופן שלם ושקוף".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ברור זאת המטרה של בנט..
יניב | 04-11-2018 17:48
לבוא אם דרישות גדולות שהוא יודע שלא יסכימו ואז להגיד שהם לא הסכימו לתנאים. הוא חושב שנולדנו אתמול.
2
חגית אישה חזקה
יעל שמידט | 04-11-2018 18:16
מאחוריך חגית. תמדיכי להוביל את הציבור מעלה מעלה
3
משה ליאון ניצלת מאשה לא ישרה עם דרישה
נאוה | 04-11-2018 18:57
דרישות אבסורדיות - למי היא חושבת את עצמה. בנט פישל בזה שבחר בה .
למה הדרישות שלה יותר מהחרדים?
יניב | 05-11-2018 6:03
סגנות ראש עיר- כולם מבקשים. תיק חינוך לממד- בדיוק כמו שהחרדים מבקשים אחראי על החינוך שלהם בעירייה. רב ציוני- בקשה לגיטימית. אם את זה לאון (שכביכול בשר מבשרה של הציונות הדתית) לא מוכן לתת לה, אזי למה לבחור בו?! למה לחרדים מותר לבקש ולציבור הדתי לא?